ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عنوان Mafia III: Rivals شانزدهم مهرماه برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد

با محبوبیت روز افزون اپلیکیشن ها، کمپانی های بازیسازی تصمیم گرفتند پای بعضی از بازی های خود را به اسمارت فون ها بکشانند تا کنار بازاریابی برای پروژه های عظیم، سودهایی هم به دست بیاورند. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

با محبوبیت روز افزون اپلیکیشن ها، کمپانی های بازیسازی تصمیم گرفتند پای بعضی از بازی های خود را به اسمارت فون ها بکشانند تا کنار بازاریابی برای پروژه های عظیم، سودهایی هم به دست بیاورند. 2K Games یکی از همین شرکت ها است که از سال ها پیش رویه ساخت بازی برای تلفن های هوشمند را پیش گرفت. شاید معروف ترین اپلیکیشن آن ها را بتوانیم NBA بنامیم.

اکنون با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی 2K Games، مافیا هم به جرگه بازی های موبایلی این کمپانی پیوسته تا بازیکن هایی که بیشتر وقت خود را با اسمارت فون ها می گذارند همچنان بتوانند پا به دنیای ماجراجویانه این عنوان بگذارند. بر اساس اطلاعات به دست رسیده، بازی Mafia III: Rivals نام داشته و هفتم اکتبر امسال [16 مهر] برای سیستم عامل های اندروید و iOS به انتشار می رسد.

Mafia III Rivals
بازی از عنوانی کنسولی با همین نام [Mafia 3] که هفتم اکتبر برای پلتفرم های پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 به انتشار می رسد، الهام گرفته است. بد نیست بدانید Mafia III Rivals را استودیو Cat Daddy، سازنده بازی های موبایل WWE و NBA، می سازد.
New Bordeaux جایی است که این عنوان اکشن و نقش آفرینی اتفاق می افتد. بازیکن باید به همراه دوست های خود به جنگ بقیه کاربرها برود تا به آن ها نشان دهد که قدرتمندترین خلاف کاران شهر چه کسانی هستند. هدف بازی هم همین است؛ گروه مافیایی خود را راه انداخته، گسترش داده و با جنگ با بقیه بازیکن های جهان اسلحه یا غنیمت هایی به دست بیاورید.

2K Games اذعان داشته که برای برای گسترش گروه خود بازیکن می تواند بین چهل شخصیت دنیای مافیا 3، چند تا از آن ها را انتخاب کرده و آموزش دهد. وجود اسلحه و تجهیزات گوناگون هم از بقیه المان های Mafia III: Rivals به شمار می روند. اگر از علاقه مندان به دنیای مافیا هستید می توانید با مراجعه به این وب سایت، برای بازی پیش ثبت نام کنید تا هنگام انتشار مزایایی به دست بیاورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SpiDeRBoY
    SpiDeRBoY | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    دیجی جون امروز 16 مهره . منتشر نشد ؟؟؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

      سلام، بله بازی چند ساعتی هست که منتشر شده و هم اکنون می توانید دانلودش کنید.

مطالب پیشنهادی