ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Life One X2 شرکت بلو
تکنولوژی

معرفی موبایل ۲۰۰ دلاری Life One X2 بلو با رم ۴ گیگابایتی

شرکت بلو (Blu) از آن دست برندهای تازه وارد دنیای موبایل است که سعی می کند با کمترین قیمت ممکن بهترین سخت افزار را به کاربران خود ارائه نماید. محصول تازه این کمپانی، «Life One ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شرکت بلو (Blu) از آن دست برندهای تازه وارد دنیای موبایل است که سعی می کند با کمترین قیمت ممکن بهترین سخت افزار را به کاربران خود ارائه نماید. محصول تازه این کمپانی، «Life One X2» نیز از همین قاعده پیروی می کند.

بلو را باید چینی ترین موبایل ساز آمریکایی دانست که تاکنون توانسته با استفاده از استراتژی مینیمالیستی خود بیش از ۳۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به بازار عرضه نماید. موبایل Life One X این شرکت در سال گذشته با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار شده بود، حالا Life One X2 در دو نسخه و قیمت های ۱۵۰ و ۲۰۰ دلاری، با آپدیتی قابل توجه در زمینه سخت افزار مواجه شده است.

از جمله این موارد می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت تمام اچ دی در کنار چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ با هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی اشاره کرد. نسخه ارزان تر Life One X2 از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، در حالی که نسخه قوی تر از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در این میان اما بزرگترین تغییر نسبت به نسل قبل را باید در بدنه پشتی این موبایل جستجو کرد، جایی که سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر با کیفیتی مناسب را بر عهده دارد. ضمن این که باید به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی با لنز میدان دید وسیع نیز اشاره کرد، که نسبت به قبل تا حد قابل توجهی بهتر شده است.

از دیگر ویژگی های موبایل تازه بلو می توان به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه سوم کوالکام، سنسور اثر انگشت در زیر دکمه هوم و در نهایت پورت USB Type-C اشاره کرد.

شاید طراحی ظاهری موبایل Life One X2، به خصوص در بخش پشتی، تا حدود زیادی تقلیدی به نظر برسد، اما به هیچ وجه زشت و ناخوشایند نخواهد بود.

Blu-Life-One-X2-specs-price-1 Blu-Life-One-X2-specs-price-2 Blu-Life-One-X2-specs-price-3 Blu-Life-One-X2-specs-price-5 Blu-Life-One-X2-specs-price-6 Blu-Life-One-X2-specs-price-7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • آریا
    آریا | ۵ مهر ۱۳۹۵

    این کمپانی زیرمجموعه آمازونه. تو بعضی مدل هاش تبلیغات داره برای همین ارزون در میاد برای خریدار

  • sepehri
    sepehri | ۳ مهر ۱۳۹۵

    جلو گوشی و دکمه هوم سامسونگ و عقب ایفون و اچ تی سی

  • _Alish_
    _Alish_ | ۲ مهر ۱۳۹۵

    این برندها که هیچ وقت وارد کننده رسمی توی ایران ندارن و اونایی هم که واردش میکنن با دو برابر قیمت میفروشن! یارو گوشی شیائومی رو که قیمت 300 دلاری خورده روش میده 1 میلیون و 500 هزار تومان! حالا تا اینجاشو کاری ندارم، ولی یه سری احمقم هستن که میرن با همین قیمت اون گوشی رو میخرن! یکی نیست بگه که بابا جان اگه این برندها فروششون رفته بالا به خاطر قیمت فوق رقابتیشونه، که دوستان دلال ایرانی با دو برابر کردن قیمت اون جنس رسما گند میزنن به این استراتژی!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی