ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در نیمه راه جبران؛ ۵۰۰ هزار نوت ۷ تعویض شده اند

طبق گزارش های رسیده، سامسونگ سخت در تلاش است تا هر چه زودتر به بحران باتری گلکسی نوت هایش خاتمه دهد. بر این اساس آنها تاکنون توانسته اند در خاک ایالات متحده حدود ۵۰۰ هزار دستگاه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

طبق گزارش های رسیده، سامسونگ سخت در تلاش است تا هر چه زودتر به بحران باتری گلکسی نوت هایش خاتمه دهد. بر این اساس آنها تاکنون توانسته اند در خاک ایالات متحده حدود ۵۰۰ هزار دستگاه از این موبایل هوشمند را با نسخه ای سالم و امن تعویض نمایند. تا امروز حدود ۱ میلیون دستگاه نوت ۷ در این کشور برای تعویض تحویل شده است.

گرچه خسارت مالی قابل توجهی از بابت این ماجرا به شرکت کره ای وارد شده، اما به نظر می رسد کاربران هنوز از این برند روگردان نشده اند، چرا که ۹۰ درصد خریداران پیشین فبلت پرچمدار سامسونگ، به جای پس گرفتن پول خود و خریداری محصولی دیگر، تمایل به دریافت نسخه ای سالم از این موبایل دارند.

بر اساس اعلام کمپانی سامسونگ، گلکسی نوت های تازه تحویل شده کاملاً نو و استفاده نشده هستند و باتری آنها توسط کمپانی دیگری به تولید رسیده است.

البته شرکت کره ای هنوز راه درازی برای پایان دادن به این ماجرا دارد، چرا که باز هم بیش از نیمی از گلکسی نوت های به فروش رفته، برای تعویض تحویل نمایندگی های این شرکت نشده اند. یعنی هنوز تعداد قابل توجهی از کاربران هستند که از گلکسی نوت ۷ های مستعد انفجار استفاده می کنند. مسئله ای که می تواند باز هم برای شرکت کره ای دردسر آفرین باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۳ مهر ۱۳۹۵

    در نیمه راه کدوم جبران؟؟من خودم بیصبرانه منتظر بودم بیاد و پیش خرید هم کردم ولی بعد از این ماجراها یهویی از چشمم افتاد و رفتم پولم رو پس گرفتم.الان با همین نوت ۵ سر میکنم تا نوت ۸ بیاد.قطعا سامسونگ دیگه فروش خوبی روی نوت ۷ نخواهد داشت و متاسفانه ضربه بدی خورد.اگه واسه نوت ۸ هم به فکر چیز بدیع و هیجان انگیزی نباشه قطعا اونم نمیتونه خوب بفروشه

  • Ali Hakimi
    Ali Hakimi | ۲ مهر ۱۳۹۵

    ناراحتم از اینکه این مشکل برا نوت پیش اومد
    خوشحالم از اینکه وقتی بیاد افت قیمتش خیلی بیشتر از اون روال معمولیشه و زودتر میخرمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی