ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت: ما عاشق NX هستیم

یوبیسافت را می توانیم از معدود کمپانی هایی بنامیم که همیشه رابطه خوبی با نینتندو داشته و عناوین گوناگونی را برای پلتفرم هایش به انتشار رسانده است. پس از معرفی NX هم فرانسوی ها به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

یوبیسافت را می توانیم از معدود کمپانی هایی بنامیم که همیشه رابطه خوبی با نینتندو داشته و عناوین گوناگونی را برای پلتفرم هایش به انتشار رسانده است. پس از معرفی NX هم فرانسوی ها به تعریف و تمجید از این دستگاه پرداختند و گفتند ژاپنی ها می توانند با کنسول بعدی خود موفقیت هایی که با Wii به دست آورده اند را تکرار کنند.

اکنون بر اساس گفته Yves Guillemot، ریاست یوبیسافت، دیوایس بعدی نینتندو استثنایی بوده و آن ها با دست پر به صنعت گیمینگ بازگشته اند: «کنسول نینتندو یک ماشین فوق العاده است. این پلتفرم رویکرد جدیدی را پیش گرفته و ژاپنی ها هم دوباره با یک وسیله متفاوت آمده اند.»

mario_transition_thumb800-w600
گیمو پس از سال ها فعالیت به این باور رسیده است وقتی کنسولی جایگاه واقعی اش را پیدا می کند، بیشتر بازیکن ها وقت خود را با عناوین معدودی می گذارند؛ آن ها بازی هایی که می شناسند را ابتدا می خرند. با این وجود عرضه کنسول های جدید شرایط متفاوتی را فراهم می کند.

اگر اشتباه نکرده باشیم، یوبیسافت هیچگاه تا این اندازه به تعریف از دستگاهی نپرداخته بود. شایعات نشان می دهند NX یک کنسول هیبردی است و ژاپنی ها می خواهند تا یک پلتفرم دستی/خانگی عرضه کنند؛ گزارشی که چند روز پیش هم ریاست کمپانی پوکمون ناخواسته به آن اشاره کرد. شاید نسبت به تعریفات فراوان فرانسوی ها از NX کنجکاو شده باشید.

گیمو صحبت های خود را با پرداخت به این مسئله ادامه داد. به اعتقاد او همیشه سیستم های جدید می توانند روی مصرف کنندگان تاثیر بگذارند: «چیزی که میبینیم این است بازیکن ها هنگام عرضه کنسول، راحت تر بازی ها را انتخاب می کنند. بنابراین ما می توانیم تجربه هایی را به وجود بیاوریم که پیشتر نمونه اش را نساخته ایم و چون می دانیم مردم تاکنون مشابهش را ندیده اند، از بازی استقبال می کنند. این گونه شاید سبک جدیدی هم ببینیم.»

screen_07tcm4349795tcm1968491-w600
عنوان Zombi U که توسط فرانسوی ها ساخته شده بود، ابتدا تنها برای Wii U انتشار یافت. ریاست کمپانی یوبیسافت به واقعیت مجازی هم پرداخت و اذعان داشت آن ها از این تکنولوژی که تجربه هایی تعاملی تر به ارمغان می آورد.، پشتیبانی خواهند کرد: «این گونه می توانیم از کشف تجربه های متفاوت لذت ببریم.»

گیمو افزود یوبیسافت همیشه به دنبال نوآوری است. ساده تر بگوییم، تمام صحبت های او به همین مسئله اشاره می کند. فرانسوی ها به پشتیبانی از دیوایس های جدید می پردازند چون می دانند با آن ها شانس بیشتری برای ارائه تجربه های متفاوت خواهند داشت؛ مسئله ای که یوبیسافت پیشتر هم به آن پرداخته بود.

طبیعتا هنگامی که کنسول متفاوتی عرضه می شود، بازیکن ها به بازی هایی روی می آورند که مردم بیشتر پیرامون آن ها حرف می زنند. بنابراین یوبیسافت می داند که می تواند از این موقعیت استفاده کرده و با نوآوری هایش یکی از همین عناوین را به وجود بیاورد. بد نیست بدانید پلی استیشن پرو نوامبر امسال، NX مارس 2017 و اسکورپیو هم تعطیلات سال میلادی بعد عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ireza89
    ireza89 | ۲ مهر ۱۳۹۵

    اميدوارم نينتندو بتركونه با nx.مطمئنن كنسول بعدى من nx خواهد بود فقط هم به خاطره انحصارى هاى فوقالعاده نينتندو

  • نعیم
    نعیم | ۲ مهر ۱۳۹۵

    درست کار نمکند

مطالب پیشنهادی