ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی کباب کردن گوشت با حرارت باتری گلکسی نوت 7 [تماشا کنید]

باتری گلکسی نوت 7 گاهی بیش از حد داغ می کند، آنقدر که تاکنون چندین مورد حادثه انفجار این تلفن هوشمند را در سراسر جهان شاهد بودیم و رسوایی بزرگی برای سامسونگ به بار آمده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

باتری گلکسی نوت 7 گاهی بیش از حد داغ می کند، آنقدر که تاکنون چندین مورد حادثه انفجار این تلفن هوشمند را در سراسر جهان شاهد بودیم و رسوایی بزرگی برای سامسونگ به بار آمده است.

شرکت کره ای می گوید تاکنون تعداد زیادی از نوت 7 های موجود در بازار را با نمونه های سالم تعویض کرده، اما این موضوع نتوانسته از کاهش چشمگیر فروش دستگاه جلوگیری کند، ضمن اینکه برخی گزارش می دهند حتی نوت 7 های تعویضی هم درست کار نمی کنند.

هرچند شنیدن چنین اخباری کاربران و خصوصاً علاقه مندان برند کره ای را نگران می کند، اما جالب است بدانید یک کاربر تایوانی فرصت را غنیمت شمرده و مشکل داغ کردن بیش از حد گلکسی نوت 7 را دستمایه ی شوخی قرار داده است.

در ویدیویی که این کاربر روی یوتوب قرار داده مشاهده می کنیم که فبلت جدید سامسونگ قادر است ظرف دو دقیقه یک تکه گوشت را با گرمای باتری خود برشته کند.

در این ویدیو تلفن هوشمند حتی به شارژر هم متصل نیست و کاربر سازنده ی ویدیو پیش از قرار دادن گوشت، دستگاه را با دست لمس می کند تا نشان دهد آن را با چیز دیگری داغ نکرده و تمام گرمای مورد نیاز از باتری محصول حاصل خواهد شد.

هرچند ما در دیجیاتو نمی توانیم صحت چنین ویدیوهایی را به طور قطع تایید کنیم، اما از شما دعوت می کنیم ویدیوی شوخی جذاب این کاربر تایوانی با مشکل جنجالی گلکسی نوت 7 را در پایان مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • _Alish_
    _Alish_ | ۴ مهر ۱۳۹۵

    گوشی رو قبل از اینکه فویل پیچ کنه برداشته. گذاشته روی دوربین که توی این حالت اکثر.گوشی ها گرمای زیادی تولید میکنن! من خودم جی 3 الجی دارم و روی حالت فیلمبرداری گوشیم واقعا داغ میکنه! در ضمن وقتی.گوشی رو فویل پیچ میکنه در اصل داره جلوی هر گونه خنک سازی گوشی رو میگیره! گرما باید از یه جایی در بره دیگه! شما هر قطعه ی الکترونیکی رو فویل پیچ کنی بیش از اندازه داغ میشه و مورد سوم هم نازک بودن خیلی زیاد گوشته که واسه تغییر رنگ به گرمای خیلی زیادی احتیاجی نداره! کاری به خوب یا بد بودن گوشی نوت ندارم ولی به نظرم هر گوشی با قاب آلومینیومی رو توی این شرایط آزمایش کنن نتیجه ای مشابهی به دست میاد!

  • شهنوازی
    شهنوازی | ۴ مهر ۱۳۹۵

    ری گوشی یه چیز دیگه گذاشته باو در ضمن کدوم گوشی از صفحه نمایش داغ میکنه ! باید به پشت میزاشت زمینه رو هم رنگ تیره انتخاب کرده معلوم نشه زیرش چیزی چسبوندن و تازه استفاده از اپل به عنوان تایمر خودش معلومه که مغرضانه هست این حرکت و روشن موندن گوشی بعد اینهمه حرارت دادن خودش نشون میده چه گوشی معرکه ای هستش

  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۴ مهر ۱۳۹۵

    خوبه خود دیجیاتو گفته شوخی
    شما چتونه جبهه میگیرید؟!
    دیجیاتو فقط اخبار و مقالات تکنولوژی رو منعکس میکنه کارشم خیلی عالیه بهتر از سایتای دیگست که خیلی چیزارو نمیگن ?

  • mohammad reza
    mohammad reza | ۴ مهر ۱۳۹۵

    خخخخخخخ سه میلیون پول میدی کیاب هم برات میپزه دمش گرم خدایی

  • alirezamoghtaderi
    alirezamoghtaderi | ۳ مهر ۱۳۹۵

    این ویدیو که نه رسمی نه واقعی????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی