ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی جدید شیائومی به بدنه سرامیکی و خمیده Mi 5s اشاره دارد

هرچه به زمان معرفی رسمی موبایل پرچمدار شیائومی یعنی Mi 5s در تاریخ 6 مهر ماه نزدیک تر می شویم، اخبار و شایعات بیشتری پیرامون آن به گوش می رسد. حال در تصویر تبلیغاتی رسمی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

هرچه به زمان معرفی رسمی موبایل پرچمدار شیائومی یعنی Mi 5s در تاریخ 6 مهر ماه نزدیک تر می شویم، اخبار و شایعات بیشتری پیرامون آن به گوش می رسد. حال در تصویر تبلیغاتی رسمی که از سوی کمپانی مذکور منتشر شده، اطلاعاتی در مورد طراحی آن دیده می شود.

در تصویری که در ادامه می بینید بدنه سرامیکی Mi 5s تأیید می گردد، که شبیه به پرچمدار قبلی یعنی Mi 5 خواهد بود. همچنین در این عکس به باریک تر شدن پنل پشتی در لبه ها نیز که از خصوصیات بارز نسل قبلی است، اشاره شده:

Xiaomi-Mi5S-teaser

به هر حال زمان زیادی تا مراسم رونمایی از این اسمارت فون باقی نمانده و به لطف شایعات موجود، در حال حاضر نسبت به برخی از مشخصات سخت افزاری آن آگاه هستیم. همچنین دیروز «لی جون» مدیرعامل شیائومی نمونه تصویر ثبت شده توسط ماژول دوربین دوگانه Mi 5s را منتشر ساخت، که کمی امیدوار کننده است.

گفتنی است هنوز اطلاعات دقیقی در مورد دوربین اصلی این تلفن همراه در دست نیست، اما شایعات نشان می دهند ماژول دوربین دوگانه این دستگاه از حسگرهای جدید IMC260 و ISOCELL S5K2L1 تشکیل شده، اما با توجه به تفاوت قابل توجه این دو سنسور به خصوص از نظر گشودگی دیافراگم، نمی توان به قطعیت در این باره نظر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohammad reza
    mohammad reza | ۵ مهر ۱۳۹۵

    ی کم پشتش شبیه xz

  • فرزاد
    فرزاد | ۴ مهر ۱۳۹۵

    خب اگه بیاد ایران
    قیمت ۳۰۰دلار(۱تومن)‌
    صددرصد قیمتش ۱ تومن نمیشه
    بلکه ۲تومن میشه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی