ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کهکشانی دیگری از سامسونگ دچار آتش سوزی شد؛ این بار گلکسی اس 7 اج در فیلیپین

خبر مشکل داشتن باتری گلکسی نوت 7 و آتش سوزی و بعضا انفجار آن مدت هاست که به سرخط مهم ترین خبرهای روز بدل شده و حالا دیگر می توان گفت که به امری عادی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

خبر مشکل داشتن باتری گلکسی نوت 7 و آتش سوزی و بعضا انفجار آن مدت هاست که به سرخط مهم ترین خبرهای روز بدل شده و حالا دیگر می توان گفت که به امری عادی بدل گردیده و شنیدن آن شاید تعجب هیچکس را بر نمی انگیزد.

اما ظاهرا مشکلات سامسونگ تمامی ندارند و کره ای ها باید برای خاموش کردن شعله های آتش از یک کهکشانی دیگر دست به کار شوند.

ماجرا از این قرار است که یکی از شهروندان فیلیپینی به نام Weng Briones به تازگی تصاویر مربوط به یک موبایل سوخته را روی صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که دست بر قضا به گلکسی اس 7 اج تعلق دارد.

البته اشاره نماییم که این فرد جزئیات زیادی را در مورد این حادثه منتشر نکرد با این همه اعلام داشته که موبایل برشته شده خود را برای نمایندگی سامسونگ در یکی از مراکز خرید بزرگ Taytay پس فرستاده و وجه پرداختی اش را پس گرفته است. وی در مطلبی که در پیرامون همین مساله منتشر کرده از کارکنان سامسونگ به خاطر اقدام سریع شان در پس گرفتن موبایل و استرداد وجه پرداختی تقدیر و تشکر کرده است.

گفتنی است این نخستین باری نیست که گزارش آتش سوزی گلکسی اس 7 اج منتشر می شود و پیشتر نیز گزارش مشابهی با همین مضمون را برایتان نقل کرده بودیم.

اما در مورد پیامدهای این اتفاق هم باید بگوییم که سامسونگ تا به اینجای کار دست کم متحمل 1.5 میلیارد دلار ضرر شده و حالا حتی بیم آن می رود که به خاطر بداقبالی های نوت 7، محصولات آتی این شرکت نیز مورد بی مهری خریداران قرار گیرند و آنطور که باید فروش خوبی را برای سازنده خود رقم نزنند.

A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (5) A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (6) A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (1) A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (2) A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (3) A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (4) A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines A-Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-in-the-Philippines (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (52 مورد)
  • Alireza-ft-
    Alireza-ft- | ۴ مهر ۱۳۹۵

    وضعیت جوری شده هرکی از ننه باباش قهر میکنه یه گوشی میترکونه

  • Yahya Taheri
    Yahya Taheri | ۴ مهر ۱۳۹۵

    s7 من سنسور اثر انگشتش صدا میده و لق شده ولی نمایندگی اهواز میگه جز گارانتی نیست این مورد ولی پشتیبان تلفنی تهران میگه اگه ضربه نخورده و آب نخورده باید قبول کنن و نهایتا پیشنهاد داد ک ببرم نمایندگی سامسونگ تو ی شهر دیگه
    نمیدونم واقعا چی فکر کرد که اینو گفت اس 7 ارزششو نداره ک بخاطرش برم ی شهر دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی