ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات سونی چه زمانی آپدیت اندروید نوقا را دریافت می کنند؟

اگر از دارندگان محصولات سونی هستید و تمایل دارید بدانید موبایل یا تبلت شما چه زمانی آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت می کند، بهتر است نگاهی به اطلاعات موجود در این اسلاید بیاندازید که اخیرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اگر از دارندگان محصولات سونی هستید و تمایل دارید بدانید موبایل یا تبلت شما چه زمانی آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت می کند، بهتر است نگاهی به اطلاعات موجود در این اسلاید بیاندازید که اخیرا از نقشه راه این شرکت لو رفته است.

البته سونی پیشتر اعلام کرده بود که کدامیک از محصولاتش این دسر خوشمزه را دریافت خواهند کرد، با این همه، در مورد زمان دقیق ارائه آن حرفی به میان نیاورده بود. حالا اما به لطف تصویری که از نقشه راه این شرکت به بیرون درز کرده می توان به جزئیات این برنامه پی برد.

نقشه راه سونی که در رویداد مطبوعاتی آن در اسلوواکی به نمایش در آمده بود نشان می دهد که هر دو موبایل اکسپریا اکس پرفورمنس و اکسپریا اکس زی در میان نخستین محصولاتی خواهند بود که ماه آینده این به روز رسانی را دریافت می کنند.

اما در مورد مدل های اکسپریا اکس و اکس کامپکت هم باید بگوییم که در بازه زمانی آبان-آذر به نوقا مجهز می شوند. سونی همچنین ظاهر در نظر دارد که محصولات دیگرش شامل اکسپریا +Z3، تبلت Z4 و سری Z5 را نیز تا پایان امسال به آخرین نسخه عمده از اندروید مجهز نماید. در مقابل اما مدل های اکسپریا XA و XA Ultra اوایل سال آینده از این آپدیت بهره مند می گردند.

البته در نظر داشته باشید، با وجود آنکه این تصویر واقعی به نظر می آید و گویی ژاپنی ها قصد دارند در بازه زمانی مشخصی محصولاتشان را از این آپدیت بهره مند نمایند، با این همه با استناد به عملکرد آنها در سال های اخیر می دانیم که ارائه آپدیت برای اندروید هیچگاه سیری خطی نداشته و معمولا تاریخ اعلام شده برای ارائه آن و همچنین زمان دریافت آپدیت OTA از سوی کاربر ماه ها با هم اختلاف دارند.

در هر حال امید می رود که سونی به وعده هایی که در این نقشه راه داده پایبند بماند و تا قبل از شروع سال جدید موبایل های سری XA خود را به نوقا مجهز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۴ مهر ۱۳۹۵

    واقعا عالیه پشتیبانیش حتی برای z3+ هم اپدیت میده

  • سامان
    سامان | ۴ مهر ۱۳۹۵

    فعلا که برای M4 من اپدیت اندروید شش نیومده ?

    • mohammad reza
      mohammad reza | ۴ مهر ۱۳۹۵

      برو خدا را شکر کن مثه من سامسونگ نداری پشتیبانیش افتضاحه سامسونگ سونی که من هر چی خبر میخونم درباره ابدیت پشتیبانیش عالیه

    • mohammad reza
      mohammad reza | ۴ مهر ۱۳۹۵

      راستی وصلش کنید با کابل به کامپیوتر از تو خود گوشی چک نکید شاید اومده باشه

مطالب پیشنهادی