ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل جدیدترین محصولات و خدمات خود را در تلکام عرضه کرد

هفدهمین دور نمایشگاه ایران تلکام از روزهای چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و ایرانسل نیز که عنوان دومین اپراتور بزرگ کشور را در اختیار دارد از جمله ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

هفدهمین دور نمایشگاه ایران تلکام از روزهای چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و ایرانسل نیز که عنوان دومین اپراتور بزرگ کشور را در اختیار دارد از جمله حاضران اصلی این نمایشگاه است و در جریان آن، به معرفی خدمات و تازه ترین سرویس های خود می پردازد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با حضورش در این رویداد توجه فرمایید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه تلکام، در جریان جدیدترین محصولات و خدمات ایرانسل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمود واعظی روز یکشنبه ۴ مهر ۹۵ طی بازدید از هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام 2016 با حضور در سالن اختصاصی 27 ایرانسل، با آخرین خدمات و محصولات این اپراتور آشنا شد.

در این نمایشگاه، ایرانسل با ارائه سرویس جدید اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، بازدیدکنندگان از نمایشگاه را با این فناوری آشنا می‌کند. هم اکنون گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت خانگی و اداری (TD-LTE) ایران توسط ایرانسل ارائه می‌شود.

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اختصاصی ایرانسل در تلکام

ایرانسل همچنین به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در حال حاضر سریعترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت همراه (3G/4G) را در ایران ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، ایرانسل در هفته گذشته موفق شد رکورد سرعت اینترنت همراه در ایران را با دستیابی به سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه و دانلود یک فایل ویدئویی طی 14 ثانیه به نام خود ثبت کند و گام بلندی در راستای دستیابی به نسل پنجم اینترنت همراه (5G) بردارد.

در شهریور ماه امسال با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، ایرانسل نیز با گسترش زیرساخت‌هایی نظیر مراکز تبادل ترافیک (IXP)، سیستم مدیریت دسترسی (IAM) و شبکه توزیع محتوا (CDN) در بخش زیرساخت، همچنین شبکه انتقال نوری (OTN) و استحکام آی‌پی (IP/BB) در بخش شبکه‌های انتقال، ایجاد و گسترش شبکه نسل سوم (3G) و نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) سعی بر آن داشته تا در این پروژه نقش پررنگی ایفا کند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتا، نخستین بار در ایران نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل را با موفقیت آزمایش کرد. نسخه ششم آی پی از جمله ضروریات زندگی دیجیتال و توسعه فناوری اینترنت اشیا در سال‌های آینده است.

ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در توسعه فناوری‌های نوین، برای اولین بار در ایران فناوری‌های تماس بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) و تماس از طریق وای فای (VoWiFi) را با موفقیت آزمایش کرده است.

ارائه خدمات رومینگ نسل چهارم تلفن همراه از دیگر خدمات جدید ایرانسل است که مشترکان این اپراتور را قادر می‌سازد تا هنگام مسافرت در کشورهای دیگر نیز به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن‌های ایرانسلی؛ تغییر به سوی دنیای دیجیتال

ایرانسل همچنین در نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام 2016 جدیدترین محصولات و خدمات خود از جمله اپلیکیشن‌های موبایلی مبتنی بر فناوری باندپهن همراه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و در تلاش است تا با آشنا کردن مشترکان خود با این امکانات جدید، رنگ و بوی دیجیتالی را برای زندگی آنان به ارمغان بیاورد.

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در سالن اختصاصی ایرانسل در این نمایشگاه، این اپلیکیشن‌ها را از نزدیک تجربه کنند و با امکانات آنها بیشتر آشنا شوند.

اپلیکیشن‌های ایرانسل به طور کلی در چهار دسته مختلف محتوایی-سرگرمی، آموزشی، تجارت همراه و کاربردی ارائه شده‌اند.

در حوزه سرگرمی، ایرانسل با رونمایی از اپلیکیشن سرویس صوتی و تصویری «لیکو» در نمایشگاه تلکام، امکان بهره‌مندی مشترکان خود از محتواهای گوناگون صوتی و تصویری، ضبط برنامه تلویزیونی بر روی فضای ابری، دسترسی به آرشیو برنامه‌های پخش شده در هفت روز گذشته را با بالاترین کیفیت ممکن میسر کرده است.

همچنین ایرانسل در زمینه اپلیکیشن‌های محتوایی نیز نرم‌افزارهایی مانند «ریتم» برای ارائه محتوای صوتی، «زوم» برای ارائه محتوای تصویری، «پلان» به عنوان اپلیکیشن ارائه آثار شبکه نمایش خانگی و نیز «نسیم» و «اقرا» برای ارائه محتوای مذهبی را در اختیار کاربران قرار داده است. ایرانسل علاوه بر این با ارائه اپلیکیشن آموزشی «دانا» امکان دسترسی آسان به حجم عظیمی از محتوای آموزشی روی موبایل را فراهم کرده است.

از جمله اپلیکیشن‌های پرطرفدار در حوزه تجارت همراه ایرانسل نیز می‌توان به نرم‌افزارهای کاربردی خرید الکترونیک بلیت با نام تجاری «گیشه» و نرم‌افزار کاربردی خرید با تخفیف با نام تجاری «پیشنهاد» اشاره کرد.

اپلیکیشن «ایرانسل من» یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای مدیریت حساب ایرانسلی مشترکان است. این اپلیکیشن امکان دسترسی به آخرین اطلاعات حساب، خرید بسته اینترنت و شارژ و بسیاری دیگر از امکانات مورد نیاز را به کاربران ارائه می‌دهد. اپلیکیشن «آهنگ پیشواز» نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانسل است که امکان جستجو و فعالسازی آهنگ‌های پیشواز را برای مشترکان ایرانسل فراهم می‌کند.

بر این اساس، اکوسیستم توسعه‌یافته توسط ایرانسل تاثیر شگرفی در رشد و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور خواهد گذارد.

ایرانسل همچنین در زمینه توسعه ارتباطات سازمانی و خدمات به سازمان‌ها، در نمایشگاه تلکام خدمات شبکه همراه سازمانی، شبکه امن همراه (APN)، کدهای دستوری، اینترنت پرسرعت سازمانی، خدمات پرداخت همراه و NFC،تبلیغات هوشمند، خدمات ابری، خدمات اینترنت اشیا (IoT) خدمات مبتنی بر ارتباطات دستگاه به دستگاه (M2M)که صنایع هوشمند، شهر هوشمند، مدیریت بهینه حمل و نقل، سنجش از راه دور و غیره را در بر می‌گیرد، ارائه کرده است.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه تلکام همچنین می‌توانند طی بازدید از سالن اختصاصی 27 ایرانسل، با دیگر محصولات و خدمات ایرانسل از جمله امضای الکترونیکی، سرویس حساب چند کاربره، سرویس شارژ خودکار، آهنگ پیشواز و پیام پیشواز، بسته‌های اینترنت، جزیره هوشمند و بسته‌های رومینگ بیش از پیش آشنا شوند.

نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱6 از چهارم تا هفتم مهرماه ۱۳۹5 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بازیگران عرصه صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • morteza_n
    morteza_n | ۶ مهر ۱۳۹۵

    هنوز تو بعضی جاهای تهران پوشش درست نداره (مثل قسمتهایی از مرزداران) اونوقت هی خرج امکانات دیگه میکنه. بذار یه تماس معمولی تو خونه داشته باشیم اینترنت با سرعت آنچنانی پیشکش

  • Arash-zr
    Arash-zr | ۵ مهر ۱۳۹۵

    ایرانسل با اختلاف زیادی از بحث اینترنت از دو اوپراتور دیگه جلوتره (حداقل در تهران) اینو به عنوان کسی که از هر سه اوپراتو همراه آخر و رایتل و ایرانسل سیمکارت داره عرض میکنم.

    تنها مشکلی که با ایرانسل دارم اینه که یک بار طرحی که فعال بودم ساعتش تغییر کرد و برام بدون استفاده شد و خیلی ناراحتم کرد حتی زنگ زدم ولی باز هم کاری نکردن

  • رضا H
    رضا H | ۵ مهر ۱۳۹۵

    آقا واقعا ایرانسل سرعت نتش عالییییبه، خدا پدرشو بیامرزه کیفیت بالا + هزینه پایین .... عالیییه بخدا عاااالیییه کاااش از اینم ارزون تر بشه تا من واسه کلا جد و اجداد ش دعا کنیم،به امید خیلی خیلی ارزونتزشده ایرانسل و موفقیت ش

  • farzad37j
    farzad37j | ۵ مهر ۱۳۹۵

    به اطلاع دوستان تمام گوشي هاي ميان رده و پرچم دار شركت هواوي كه از سال ٢٠١٥ به اينطرف توليد شدن داراي lte cat 6 هستن پس لازم نيست پولتون رو بندازين بيرون ميتونين با ميان رده هواوي تجربه 4G+ رو داشته باشين.

  • mahdi kh
    mahdi kh | ۵ مهر ۱۳۹۵

    من واقعا از ایرانسل راضیم. مخصوصا 4G ک واقعا برای من عالی بوده.

    • Mehdia_St
      Mehdia_St | ۵ مهر ۱۳۹۵

      ایرانسل 4G + پلاس هم داره که سرعتش چند برابر 4G هستش تو شهرمون ۴۰ در صد پوشش داره ! البته گوشیتون باید از Cat 6 به بالا پشتیبانی کنه وکرنه همون سرعت 4G معمولی بهتون میده گوشی های که 4G پلاس پشتیبانی میشه از اسنپ ۸۰۵ به بالا هستس و گوشی های اگزینوس هم سری A5 و A7 2016 Cat 6 رو پشتیبانی میکنه حتما از این به بعد تو خرید گوشی به نوع سرعت 4G گوشی توجه کنید نرید ۱ و ۲۰۰ بدید اخرش پشتیبانی از Cat 6 نداشته باشه !

      • محمد
        محمد | ۵ مهر ۱۳۹۵

        برادر من همين 4g معمولي توي كشورمون هنوز خيلي جاي پيشرفت داره

مطالب پیشنهادی