ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل «پگاترون» تحلیل های مربوط به فروش آیفون را بی اساس می داند

اگر در چند روز گذشته به اخبار مرتبط با آیفون توجه کرده باشید، احتمالاً با عناوینی برخورد کرده اید که حاوی نظر منفی تحلیلگران در خصوص فروش این تلفن هوشمند بوده است. برای مثال همین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

اگر در چند روز گذشته به اخبار مرتبط با آیفون توجه کرده باشید، احتمالاً با عناوینی برخورد کرده اید که حاوی نظر منفی تحلیلگران در خصوص فروش این تلفن هوشمند بوده است. برای مثال همین امروز موسسه KGI خبر داد که انتظار فروش کلی پایینی برای آیفون دارد.

همین تحلیل ها باعث شده تا صدای مدیر عامل شرکت «پگاترون» درآید. پگاترون دومین شرکت بزرگی است که کار تولید انبوه آیفون های اپل را در چین انجام می دهد. مدیر عامل همین شرکت،‌ آقای «تونگ تزو هسین» (Tung Tzu-hsien) در مصاحبه تازه خود می گوید: «برای یک خریدار مهم نیست که تحلیلگران در خصوص ویژگی های نوآورانه یک دستگاه چه نظری دارند.»

وی البته از تعداد آیفون های جدیدی که تا کنون در کارخانه یاد شده ساخته شده اند، نگفت ولی عنوان نمود که به نظر او در آینده هم فروش آیفون ۷ بالا باقی خواهد ماند.

وی همچنین خبر داده است که فروش بالای آیفون به خاطر کیفیت برتر آن است نه ضعف هایی که در سایر محصولات رقیب دیده می شود. وی سپس به شکلی بی پرده از گلکسی نوت ۷ نام برده و می گوید: «محصولات خانواده نوت حجم بسیار اندکی از فروش کل موبایل های سامسونگ را تشکیل می دهند. آیفون های اپل اکنون در برابر خانواده گلکسی S7 ایستاده اند نه نوت.» وی به طور کلی باور دارد که مشکلات گلکسی نوت ۷ باعث افزایش فروش اولیه آیفون ۷ و ۷ پلاس نشده اند.

همانگونه که ذکر شد پگاترون دومین شرکت بزرگ تولید کننده آیفون است در حالی که اصلی ترین اسمبل کننده تلفن هوشمند برای اپل، «فاکسکان» نام دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mahdi_Zakizadeh_1
    Mahdi_Zakizadeh_1 | ۶ مهر ۱۳۹۵

    نوآورانه؟؟؟ بیخیال بابا... !

  • ali
    ali | ۵ مهر ۱۳۹۵

    «تونگ تزو هسین» (Tung Tzu-hsien) در مصاحبه تازه خود می گوید: «برای یک خریدار مهم نیست که تحلیلگران در خصوص ویژگی های نوآورانه یک دستگاه چه نظری دارند.»


    مخصوصا تو ایران

    • Kashani
      Kashani | ۵ مهر ۱۳۹۵

      موافقم

مطالب پیشنهادی