ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت سامسونگ حکایت از ادغام اسپیکر موبایل با قلم S Pen دارد

اگرچه اکنون خانواده «نوت» سامسونگ روزگار خوشی را پشت سر نمی گذارد اما به نظر می رسد که کره ای ها همچنان در پشت پرده مشغول ثبت ابداعات تازه ای از خود هستند و می خواهند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۰

اگرچه اکنون خانواده «نوت» سامسونگ روزگار خوشی را پشت سر نمی گذارد اما به نظر می رسد که کره ای ها همچنان در پشت پرده مشغول ثبت ابداعات تازه ای از خود هستند و می خواهند نوآوری های جدیدی را به قلم S Pen اضافه کنند.

درخواست ثبت پتنتی که در ماه مارس از سوی سامسونگ تحویل اداره مربوطه شده و اکنون تصاویر و جزییات آن به فضای مجازی راه یافته، حکایت از آن دارد که این برند احتمالاً می خواهد به قلم هوشمند یا همان استایلوسی که (معمولاً) در سری نوت به کار می برد یک اسپیکر هم اضافه کند.

در بین توضیحاتی که ارائه شده می توان دید که این یک نوآوری سطحی نیست و سامسونگ تصمیم ندارد یک اسپیکر جانبی دیگر را به موبایل خود اضافه کند، بلکه این ایده را مطرح کرده که اسپیکر اصلی دستگاه بر روی قلم هوشمند موبایل قرار گیرد و حتی زمانی که قلم از بدنه موبایل خارج شده، باز هم بتواند به پخش اصوات یا موسیقی بپردازد و در واقع، وظیفه اش را انجام دهد.

stylus-speaker-2-w600

همانگونه که می دانید قلم های استایلوس S Pen درون موبایل یا تبلت های سری نوت قرار می گیرند و سامسونگ در پتنت خود توضیح می دهد که در محل قرارگیری S Pen هم تغییراتی به وجود می آید و بخش هایی اضافه می شود تا هماهنگی لازم میان اسپیکر و موبایل، حتی در صورت خارج شدن استایلوس از داخل موبایل هم حفظ شود.

ایده اندکی عجیب به نظر می رسد و بعید است که به این زودی ها شاهد بهره گیری از آن در موبایل های سری نوت سامسونگ باشیم. در هر حال ولی سامسونگ شرکتی است که تمام ایده هایش را ثبت و پتنت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mojtaba msh
    mojtaba msh | ۶ مهر ۱۳۹۵

    ب جای اینکار بیاد قلمشو مثه آنتن کشویی طراحی کنه تا فضای کمتری بگیره و جای باطری تنگ نشه!

  • Dr_Luc1f3R
    Dr_Luc1f3R | ۵ مهر ۱۳۹۵

    :))))))) ایده هاش خیلی خلاقانس ماشالا :))))‌

  • جواد شهسواری
    جواد شهسواری | ۵ مهر ۱۳۹۵

    شاید با این اسپیکر بتونه وقتی که قلم را روی نوشته گرفتی اونو برات بخونه
    یا تلفظ صحیح کلمات خارجی رو بگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی