ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش اسپیکرهای جدید Sonos در وب سایت اپل آغاز شد

شاید بسیاری از مخاطبان، آشنایی زیادی با برند Sonos و لوازم صوتی آن نداشته باشند اما محصولات این کمپانی، یکی از بهترین تجارب شنیداری را برای مشتریان به ارمغان می آورند. اگرچه اسپیکرهای Sonos در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

شاید بسیاری از مخاطبان، آشنایی زیادی با برند Sonos و لوازم صوتی آن نداشته باشند اما محصولات این کمپانی، یکی از بهترین تجارب شنیداری را برای مشتریان به ارمغان می آورند. اگرچه اسپیکرهای Sonos در خرده فروشی ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و تا حد زیادی، تحت تاثیر محصولات دیگر رقبا قرار گرفته اند اما از امروز می توان منتظر افزایش فروش اسپیکرهای Sonos بود که دلیل اصلی آن به شراکت کمپانی با اهالی کوپرتینو باز می گردد.

در واقع از امروز، فروش اسپیکرهای Sonos Play:1 و Sonos Play:5 در وب سایت رسمی اپل آغاز شده و چند روز دیگر نیز می توان منتظر عرضه آنها در 468 فروشگاه اهالی کوپرتینو در اقصی نقاط جهان بود.

خریداران اسپیکرهای جدید Sonos با تهیه این محصولات از طریق وب سایت یا فروشگاه های ساکنین کوپرتینو، کارت هدیه ای دریافت خواهند کرد که امکان استفاده رایگان از سرویس اپل موزیک را برای سه ماه فراهم می آورد؛ فرقی هم ندارد که مشترک جدیدی در این سرویس به شمار می روید یا پیش از این هزینه ای را برای اشتراک آن پرداخت نموده اید.

با توجه به چشم انداز Sonos برای تبدیل شدن به برترین پلتفرم صوتی خانگی جهان، که اولین گام آن با ادغام با اسپیکرهای آمازون اکو برداشته می شود، همکاری با اپل به کمپانی مورد اشاره کمک خواهد کرد تا قشر بیشتری از مشتریان را با محصولات خود آشنا کرده و مشکلات خود طی یک سال گذشته را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی