ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی The Ways؛ خلاقیت به سبک ایرانی

مترو، بانک، اتوبوس، رستوران یا تاکسی؛ تمام این ها یک نقطه اشتراک دارند و آن هم «انتظاری» است که معمولا باید بکشید. شاید به خاطر مشکلات امروزی این جنس از صبر بتواند رنگ و بوی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مترو، بانک، اتوبوس، رستوران یا تاکسی؛ تمام این ها یک نقطه اشتراک دارند و آن هم «انتظاری» است که معمولا باید بکشید. شاید به خاطر مشکلات امروزی این جنس از صبر بتواند رنگ و بوی طاقت فرسا به خود بگیرد اما برای آرامش ذهن همیشه یک راه ساده است. سرگرمی را می گوییم، اگر هنگام انتظار خود را مشغول کاری کنید طبیعتا احساس گذر زمان کاهش پیدا کرده و با آسودگی بیشتری به فعالیت ها می رسید.

چگونگی ایجاد این حباب آرامش به سلیقه افراد وابسته است. بعضی ها تصمیم می گیرند موسیقی گوش کنند، عده ای هم وقت خود را با شبکه های اجتماعی می گذارند. اکنون ما یک راه ساده تر پیش روی شما می گذاریم؛ The Ways را با حجم فوق العاده پایینش دانلود کرده و از اوقات فراغت کوتاهی که دارید بهترین استفاده ممکن را ببرید. اگر می خواهید بدانید چرا این عنوان را پیشنهاد می کنیم، با ما و معرفی امروز همراه باشید.

The Ways - game
یک هدف دارید؛ بین دو ستون مسیری درست کنید. با کلیک روی صفحه لمسی، راهی به وجود آمده و این کار را باید تا رسیدن به ستون پایانی ادامه دهید. جالب اینجاست اجسام پیش از ساخت، ساعت وار چرخیده و اگر به مانع ها برخورد کنند، خواهید باخت. بنابراین به مسئله زمان بندی دقت داشته باشید.

پس از ماه ها، سرانجام عنوانی نوآورانه از استودیوهایی ایرانی دیدیم و هنگامی این خلاقیت روی واقعی اش را نشان می دهد که بدانید مکانیزم های The Ways با سادگی گره خورده اند. بنابراین به آسانی می توانید تجربه ای هیجان انگیز و کم حجم را برای خود رقم بزنید. این قدر روی مسئله «حجم» تاکید می نماییم چون ساخته الگانت گیمز تنها با 6 مگابایت، بازیکن ها را چندین روز سرگرم می کند.

گیم پلی The Ways خیلی سادست؛ از این ستون تا آن ستون مسیری بسازید. دو المان توانسته اند تا جذابیت The Ways را افزایش دهند. یکی از آن ها را می توانیم چگونگی ساخت «راه ها» بنامیم که به همان حرکت ساعت وار جسم پایانی اشاره دارد. دومین بخش هیجان انگیز ساخته الگانت گیمز هم طراحی معماها است. هر مرحله با چالش متفاوتی رو به رو شده و باید استراتژی جدیدی به کار بگیرید.

The Ways- mobile
می توانید دو یا سه جسم همزمان هم بسازید. کافی است تا با دو یا سه انگشت اسمارت فون را لمس کنید. بزرگترین نکته منفی The Ways را می توانیم منوی ابتدایی نه چندان زیباش بنامیم که امیدواریم بهبود یابد.

جالب اینجاست انتخاب مسیر به خود بازیکن بستگی دارد. از دیدگاه گرافیکی با عنوانی مینیمالسیم مواجه هستید. تصمیم درستی هم بود، ترکیب طراحی نه چندان پیچیده محیط با مکانیزم های ساده گیم پلی توانسته تا تجربه بهتری را به وجود بیاورد. خوشبختانه موسیقی استفاده شده گوش نواز بوده و می تواند هر از چندگاهی آرامش را به بازیکن ها هدیه بدهد.

شاید صنعت گیمینگ ایران رو به رشد باشد اما همچنان اپلیکیشن های ایرانی با کیفیت، انگشت شمار هستند. بنابراین ما به عنوان یک مخاطب اگر می خواهیم بازی های ویدیویی پیشرفت کنند، باید از عناوینی همانند The Ways حمایت نماییم. جدا از این که ساخته استودیو الگانت گیمز با ایده نوآورانه و حجم پایین خود دلیلی برای تجربه نکردنش باقی نگذاشته است.

The Ways

The Ways

سازنده: الگانت گیمز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.sarv
    m.sarv | ۶ مهر ۱۳۹۵

    ایده قدیمیه ولی یکی از بهترین اجرا هاست

مطالب پیشنهادی