ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ به زودی قادر به پایش کیفیت خواب کاربر می شود

زمانی که اپل واچ معرفی شد، تمرکز ویژه این دستگاه بر دنیای مد بود. در نسخه اخیر این ساعت هوشمند که به تازگی از سوی اهالی کوپرتینو معرفی گشته، تمرکز از دنیای مد برداشته شده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۰

زمانی که اپل واچ معرفی شد، تمرکز ویژه این دستگاه بر دنیای مد بود. در نسخه اخیر این ساعت هوشمند که به تازگی از سوی اهالی کوپرتینو معرفی گشته، تمرکز از دنیای مد برداشته شده و حالا اپل می خواهد شخصی ترین محصول خود را تبدیل به ابزاری برای پایش سلامت کاربر کند.

مشکل اینجاست که اپل واچ همیشه بر دست یک کاربر نیست و نمی تواند آماری جامع از وضعیت بدن شما را به دست آورد. با این حال خبرگزاری بلومبرگ در گزارش تازه اش می گوید که در آینده، اپل تصمیم دارد اپلیکیشن هایی را در اختیار کاربران قرار دهد که بتوانند به واسطه آنها، از کیفیت خواب خود نیز مطلع گشته و الگوی استراحت شان را به دست آورند.

برای ثبت چنین الگویی، اپل واچ احتمالاً به حرکت های کاربر در خواب و کاهش سرعت ضربان قلب او توجهی ویژه خواهد کرد. در این میان بلومبرگ خبر نمی دهد که دقیقاً چه زمان می توان شاهد عرضه چنین اپلیکیشن هایی بود، اما یک مورد قطعی است: برای استفاده از چنین قابلیت هایی نباید انتظار یک اپل واچ جدید را کشید. نسل های کنونی این پوشیدنی می توانند با سخت افزار فعلی شان، از پس این محاسبات برآیند.

اگر چنین موضوعی به حقیقت بدل شود، اپل در واقع یک گام دیگر برداشته تا اپل واچ را به سمت یک محصول کاملاً سلامت محور پیش ببرد و کار پزشکان را در تشخیص مشکلات کاربران ساده تر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ireza89
    ireza89 | ۶ مهر ۱۳۹۵

    بسيار عالى.اپل واچ از همه ساعت هاى هوشمند كامل تر هست ولى باز هم مونده كه به تكامل واقعى و مورد انتظار كاربرها برسه.اگر اپل بتونه قند خون هم اندازه گيرى كنه به وسيله اپل واچ در نسل هاى بعد واقعا قدم بزرگى برداشته ميشه در زمينه سلامت.

مطالب پیشنهادی