ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از اتصال خودروهای نیسان و رنو به سرویس کلاود خود خبر داد

روز گذشته مایکروسافت از موافقت خود برای ارائه سرویس های محاسبات مبتنی بر کلاود برای خودروهایی خبر داد که هم اکنون توسط نیسان و رنو تولید می شوند. به موجب این امر شرکت مورد بحث زیرساخت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

روز گذشته مایکروسافت از موافقت خود برای ارائه سرویس های محاسبات مبتنی بر کلاود برای خودروهایی خبر داد که هم اکنون توسط نیسان و رنو تولید می شوند.

به موجب این امر شرکت مورد بحث زیرساخت های مبتنی بر کلاود را در اختیار این دو خودروساز قرار خواهد داد و از این طریق رانندگان این خودروها به داده های مسیریابی دسترسی پیدا کرده و می توانند میزان مصرف بنزین خود را قبل از تمام شدن مشخص نموده و حتی از راه دور آن را چک کنند.

غول نرم افزاری ساکن ردموند همچنین اعلام کرده دو خودروساز مذکور را در توسعه رابط کاربری برای برندهایشان یاری می دهد و ماشین هایی که این ویژگی را همراه خواهند داشت اوایل سال 2018 وارد بازار می گردند و دو سال بعد نیز بالغ بر ده مدل مختلف از انواع خودران آنها به مشتریان این دو شرکت عرضه می گردد.

جین فلیپ کورتیس رئیس فروش جهانی و بازاریابی مایکروسافت در رابطه با این همکاری آن را یک «تعهد طولانی مدت» خواند.

همانطور که تایید خواهید کرد، با بیشتر شدن تمرکز شرکت ها روی توسعه تکنولوژی هدایت خودکار برای اتومبیل ها، همکاری تولیدکنندگان آنها نیز با فعالان حوزه تکنولوژی بیشتر میگردد. محض اطلاع شما باید بگوییم که هفته گذشته ائتلاف رنو و نیسان از خرید یک شرکت توسعه نرم افزاری به نام Sylpheo خبر داد. در ماه مارس نیز جنرال موتورز موافقت خود برای خرید شرکت سازنده نرم افزارهای ویژه خودرو به نام کروز را اعلام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی