ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری موبایل اندرویدی دیگری را با حسگر اثرانگشت و لبه های خمیده روانه بازار می کند

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه تلفن هوشمند بلک بری DeTEK50 نمی گذرد که این شرکت خود را برای معرفی یک موبایل اندرویدی جدید آماده می نماید. محصول تازه ظاهرا DETEK60 نام دارد و سومین تلفن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه تلفن هوشمند بلک بری DeTEK50 نمی گذرد که این شرکت خود را برای معرفی یک موبایل اندرویدی جدید آماده می نماید. محصول تازه ظاهرا DETEK60 نام دارد و سومین تلفن هوشمند اندرویدی کمپانی سازنده بعد از Priv و نسخه قبلی اش محسوب می گردد.

این اسمارت فون که پیشتر عکس های رزلوشن پایین آن منتشر شده بود، حالا دوباره در سر خط خبرهای حوزه تکنولوژی قرار گرفته و ظاهرا این بار عکس های خبری آن به بیرون درز کرده است.

DETEK60 در مقایسه با نسخه قبلی اش طراحی بهتری دارد اما به طور کلی نمی توان تفاوت قابل ملاحظه ای را میان این دو پیدا کرد چراکه هردویشان را شرکتی به نام TEL ساخته (همان تولید کننده موبایل های آلکاتل).

دستگاه انحنای مختصری در قسمت لبه ها دارد (هم در بخش جلویی بدنه و هم پشت) و در کل یک اسمارت فون پیشرفته محسوب می شود. براساس شایعات قبلی نیز این موبایل نمایشگری 5.5 اینجی از نوع Quad HD  با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد و از چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام بهره می گیرد.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به چهار گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی اشاره نمود که در مجموع انرژی خود را از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دریافت می کنند.

نکته جالب تر اما اینکه تلفن هوشمند معرفی نشده بلک بری ظاهرا قرار است از حسگر اثرانگشت بهره بگیرد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این بخش در قسمت پشت بدنه آن تعبیه شده است.

گفته می شود که این موبایل در تاریخ یازدهم اکتبر با قیمت 699 دلار کانادا به بازار این کشور عرضه می شود و برچست قیمتی آن در آمریکا برابر با 530 دلار خواهد بود.

BlackBerry-DTEK60 (2) BlackBerry-DTEK60 (3) BlackBerry-DTEK60 (4) BlackBerry-DTEK60 (5) BlackBerry-DTEK60 (6) BlackBerry-DTEK60 (7) BlackBerry-DTEK60

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ireza89
    ireza89 | ۸ مهر ۱۳۹۵

    امان از دست اين مديران بي لياقت.نكنين با بلك برى اينجورى.آخه مگه مريضى.بيا يه گوشى با آخرين سخت افزار و يه طراحى زيبا و خاص بزن با قيمت بين ٥٠٠ تا ٦٠٠ دلار از بحران كه خارج ميشى هيچ نا ٣ سال آينده تضمينى.حيف اين برند با اين پتانسيل.راه نوكيا رو گرفته داره تخته گاز ميره???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی