ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دستینی 2 برای پی سی منتشر خواهد شد؛ منتظر عنوانی کاملا متفاوت باشید [شایعه]

نسل هفتم همانند یک کابوس برای پی سی باز ها بود. سالیانه عناوینی گوناگونی را می دیدیم که تنها برای کنسول ها منتشر می شدند و اگر رایانه شخصی داشتید، نمی توانستید آن ها را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

نسل هفتم همانند یک کابوس برای پی سی باز ها بود. سالیانه عناوینی گوناگونی را می دیدیم که تنها برای کنسول ها منتشر می شدند و اگر رایانه شخصی داشتید، نمی توانستید آن ها را تجربه کنید. استودیو بانجی هم که با ساخت هیلو به محبوبیت جهانی رسید، تصمیم گرفت تا همین رویه را پیش گرفته و بازی جدیدش با نام دستینی را برای پی سی عرضه نکند.

با این وجود گزارشات نشان می دهند سیاست آن ها برای قسمت دوم تغییر کرده و شاهد انتشار دستینی 2 برای رایانه های شخصی خواهیم بود. بر اساس گفته شینوبی، یکی از اینسایدرهای معروف صنعت گیمینگ، بانجی عنوان بعدی اش را برای پی سی هم به انتشار می رساند. از این خبر جالب تر، اطلاعات امیدوار کننده ای هستند که او پیرامون دستینی 2 داد.

با استناد به حرف های شینوبی، بازی کاملا متفاوت با قسمت قبلی متفاوت بوده و بسته های الحاقی اش هم همانند یک ادامه واقعی هستند. دستینی 1 ابتدای انتشارش نتوانست با بازخوردهای چندان مثبتی رو به رو شود، اما بانجی با انتشار بسته های الحاقی گوناگون عنوانش را به جایگاه واقعی رساند. بنابراین طبیعی است آن ها همین سیاست را برای افزایش کاربرهای دستینی 2 به کار بگیرند.

Destiny
اکتیویژن امیدوار است تا دستینی 2 سال 2017 به انتشار برساند. با این اطلاعاتی که پیرامون بازی به دست آمده، انگار با عنوانی به عظمت World of Warcraft رو به رو خواهیم بود.

شینوبی افزود که محیط های قسمت بعدی دستینی پویا تر از گذشته خواهند بود. بدین معنی جای این که بین ماموریت ها به پایگاه ها یا بقیه بخش های عمومی سر بزنید، اکنون می توانید با شخصیت های فرعی ارتباط برقرار کرده و کارهای متفاوتی انجام دهید. عنوان محبوب World of Warcraft را ببینید؛ هنگامی که با کاراکتر خود به ماجراجویی می پردازید، دوست دارید تا وقت خود را پای فعالیت های گوناگونی بگذارید.

بهبود موتور گرافیکی و تغییرات عظیم داستانی هم از پیشرفت هایی بودند که او به آن ها اشاره کرد. جالب اینجاست وب سایت کوتاکو دیروز گزارشی را پیرامون دستینی 2 به انتشار رساند که خود مهر تاییدی بر حرف های شینوبی است. آن ها گفته بودند بازی برای پی سی به انتشار رسیده و بعضی از استودیوهای اکتیویژن همانند High Moon و Vicarious به کمک بانجی آمده اند.

حرف های شینوبی و کوتاکو تقریبا مشابه است اما بین حرف های این وب سایت معروف می توانید اطلاعات متفاوتی هم پیدا کنید. کوتاکو گفته شاید دستینی 2 جایی برای شخصیت های کنونی نداشته باشد. هنوز معلوم نیست مقصود از حرف های آن ها، قهرمان هایی هستند که بازیکن ها ساخته اند یا کاراکترهایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند. بنابراین باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی