ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش مجدد گلکسی نوت 7 از دهم مهرماه در کره جنوبی آغاز می شود

به نظر می رسد که پس از پشت سر گذاشتن چند ماه جهنمی، بالاخره زمان آن رسیده تا طرفداران سامسونگ با خیال راحت نسبت به خرید واحدهای سالم گلکسی نوت 7 سامسونگ اقدام کنند. این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به نظر می رسد که پس از پشت سر گذاشتن چند ماه جهنمی، بالاخره زمان آن رسیده تا طرفداران سامسونگ با خیال راحت نسبت به خرید واحدهای سالم گلکسی نوت 7 سامسونگ اقدام کنند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده که از تاریخ 1 اکتبر (برابر با دهم مهرماه) فروش مجدد فبلت پرچدار نوت 7 در خاک کره جنوبی آغاز می شود.

تا دهم مهرماه، سامسونگ امیدوار است که 80 درصد از واحدهای آسیب پذیر گلکسی نوت 7 را در کشور کره جنوبی تعویض کند. ناگفته نماند که جدا از توقف فروش این فبلت از حدود یک ماه پیش، سامسونگ تبلیغاتی تلویزیونی گلکسی نوت 7 را تا اتمام برنامه معاوضه متوقف کرد و حالا باید منتظر پخش مجدد آنها بود.

گذشته از این، تمام مشتریانی که نسبت به خرید گلکسی نوت 7 در ماه اکتبر سال جاری میلادی اقدام نمایند، از 50 درصد تخفیف برای هزینه تعمیرات نمایشگر فبلت مذکور بهره مند خواهند شد. به گفته سامسونگ، هنگام انتشار فراخوان جمع آوری، 2.5 میلیون واحد گلکسی نوت 7 به فروش رفته بود که کمتر از یک میلیون واحد آن به بازار ایالات متحده تعلق داشت.

تا به امروز، 60 درصد از مشتریان آمریکایی موبایل های گلکسی نوت 7 خود را تحویل سامسونگ داده و در انتظار واحد سالم آن هستند. از سوی دیگر، 57 درصد از مشتریان اروپایی هم نسبت به تعویض دستگاه خود اقدام نموده اند. با تمام این تفاسیر، خبر خوب برای سامسونگ آن است که اکثر خریداران گلکسی نوت 7، وفاداری خود به این برند را حفظ کرده و همچنان به دنبال دریافت فبلت پرچمدار کره ای ها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    ?

  • pourya_yaaa
    pourya_yaaa | ۹ مهر ۱۳۹۵

    امیدوارم سامی به وضعیت مطلوب برگرده

  • محمد زمانی
    محمد زمانی | ۹ مهر ۱۳۹۵

    من نمیدونم فازه اینایی که هی بمب بمب میکنن چیه؟ الان چند تا نوت 7 منفجر شده چی به شما میرسه که انقد خوشحالید؟؟
    چه بخواید چه نخواید نوت 7 (نسخه سالمش)در حال حاضر بهترین و پر کاربرد ترین گوشیه دنیاست! مثه ایفون هفت نیس که هیچ چیز جدیدی نداشته باشه! بجز قابلیتای تکراری که چند ساله از عمرشون تو گوشیای اندرویدی میگزره (زد اب و دوربین دوگانه و..) من واقعا ناراحت شدم برا اینکه این مشکل واسه نوت 7 پیش اومد اما الان با شنیدن این خبر واقعا خوشحال شدم و حتماااا برسه ایران خریدمش

  • بیسمارک
    بیسمارک | ۹ مهر ۱۳۹۵

    مگه یه سری جدید عرضه نکرد که دوباره آتش گرفت؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی