ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رایانه رومیزی سرفس
تکنولوژی

مایکروسافت یک کیبورد بلوتوث با برند سرفس برای رایانه های رومیزی عرضه می کند [شایعه]

شنیده شده کمپانی مایکروسافت قصد دارد به زودی یک کیبورد بلوتوث با برند سرفس (Surface ) را روانه بازار نمایند. استناد منبع خبر به اسنادی است که نشان می دهد یک کیبورد بلوتوث اکونومیک با برند سرفس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

شنیده شده کمپانی مایکروسافت قصد دارد به زودی یک کیبورد بلوتوث با برند سرفس (Surface ) را روانه بازار نمایند. استناد منبع خبر به اسنادی است که نشان می دهد یک کیبورد بلوتوث اکونومیک با برند سرفس توانسته اخیراً مجوزهای لازم برای استفاده از تکنولوژی بلوتوث را به دست بیاورد.

همین نامگذاری نشان می دهد که به احتمال فراوان این کیبورد برای استفاده در رایانه های رومیزی تولید شده باشد. آن هم در شرایطی که لوازم جانبی مایکروسافت تحت برند سرفس تا کنون فقط برای تبلت و لپ تاپ های هیبریدی این کمپانی بوده اند. به نظر می رسد شرکت ردموندی برنامه های بزرگتری برای این سری از محصولات دارد.

شاید مایکروسافت بخواهد با بازتعریف این برند، از آن برای نامگذاری تمام سخت افزارهای تولیدی خود - از تبلت و لپ تاپ هیبریدی گرفته تا رایانه های رومیزی و حتی تلفن های هوشمند - استفاده نماید.

شایعه عرضه یک موبایل پرچمدار مجهز به ویندوز ۱۰ تحت برند سرفس مدتهاست که به گوش می رسد. اخیراً هم شنیده شده که غول نرم افزاری دنیا می خواهد طی ماه آینده یک رایانه رومیزی all-in-one را روانه بازار نماید. شاید کیبورد سرفس مذکور نیز در اصل برای همین رایانه رومیزی در نظر گرفته شده باشد.

رویداد معرفی محصول مایکروسافت قرار است در ماه اکتبر و در شهر نیویورک برگزار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۸ مهر ۱۳۹۵

    یکی دیگه از قطعات پازل AiO با برند سرفیس

مطالب پیشنهادی