ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ iOS با اضافه شدن قابلیت برقراری تماس به کمک سیری آپدیت شد

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن اسکایپ در آیفون و آیپد منتشر کرده تا بهترین قابلیت های iOS 10 را در آن به خدمت بگیرد. همانطور که می دانید اوایل ماه گذشته بود که اپل آی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن اسکایپ در آیفون و آیپد منتشر کرده تا بهترین قابلیت های iOS 10 را در آن به خدمت بگیرد. همانطور که می دانید اوایل ماه گذشته بود که اپل آی او اس 10 را برای کاربران آی دیوایس ها منتشر کرد و حدودا یک هفته پیش نسخه 10.0.2 سیستم عامل را ارائه نمود تا باگ ها و مشکلات به روز رسانی قبلی را مرتفع کند.

حتما می دانید که یکی از تغییرات مهم iOS 10، تعامل سیری با اپلیکیشن های شخص ثالث است. مایکروسافت با توجه به این موضوع حالا امکانی فراهم کرده تا اسکایپ iOS بتواند برای انجام بعضی دستورات کاربر با دستیار هوشمند سیری تعامل داشته باشد.

از این پس می توانید برای برقراری تماس با مخاطبین اسکایپ خود در iOS، نام آن ها را به دستیار سیری بگویید تا این تماس به سرعت برای شما برقرار شود. گفتنی است که این قابلیت به جزء اپلیکیشن اصلی اسکایپ قرار است تا ماه آینده برای دیگر محصول مایکروسافت یعنی Skype for Business هم ارائه گردد.

برقراری تماس به کمک سیری می تواند شامل تماس های ویدئویی، صوتی و حتی چت متنی باشد؛ مستقیما از صفحه مخاطبین iOS و بدون نیاز به این که بخواهید اسکایپ را به طور جداگانه اجرا کنید. مضاف بر این که تماس های دریافتی اسکایپ نیز در این حالت درست مثل تماس های معمولی iOS به نمایش در می آیند.

همچنین مایکروسافت اعلام کرده که کاربران Skype for Business نیز می توانند به قابلیتی مشابه تا انتهای ماه اکتبر دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی