ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی ساعت آلفابت نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری داشته است

تحقیقات بخش X کمپانی آلفابت بیشتر از یک سال پیش بود که نمایش داده شد؛ ساعتی با قابلیت پایش معیارهای سلامتی کاربر خود. دقیقا همین تصویر فوق. اما این طراحی را باید فراموش کرد، طبیعی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

تحقیقات بخش X کمپانی آلفابت بیشتر از یک سال پیش بود که نمایش داده شد؛ ساعتی با قابلیت پایش معیارهای سلامتی کاربر خود. دقیقا همین تصویر فوق.

اما این طراحی را باید فراموش کرد، طبیعی است که آلفابت محصولی با این ظاهر نه چندان دوستانه روانه بازار نخواهد کرد. تکنولوژی ریویو MIT موفق شده تا نگاهی به طراحی جدید داشته باشد.

به گفته این منبع، طراحی از آنچه که در سال 2015 دیده بودیم بسیار تغییر کرده است و نمایشگر کاغذ الکترونیکی آن به صورت دایره ای طراحی شده. البته کاغذ الکترونیکی به اندازه LCD یا OLED نمی تواند کارا و جذاب باشد اما احتمالا عمر استفاده پیش از هر بار شارژ را افزایش خواهد داد.

منطقا، تعداد بسیاری از سنسورهای مختلف حالا به آن اضافه شده اند. مثل سنسور الکتروکاردیوگرام برای اندازه گیری ریتم الکتریکی قلب، سنسور ضربان قلب و سنسور تشخیص حرکت. همچنین گفته شده که 4 پد فلزی برای قسمت پشتی نیز در نظر گرفته شده؛ البته معلوم نیست این پدها قادر به تشخیص عرق که در نتیجه استرس ایجاد می شود هستند یا خیر، فقط برای شارژ کردن مورد استفاده قرار می گیرند.

هنوز مشخص نیست که بازار هدف این ساعت کجا خواهد بود و Verily که اکنون توسعه آن را به عهده گرفته، قصد دارد محصول خود را چگونه و به دست چه کسانی برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی