ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی گارمین، دستبندهایی مخصوص کودکان می سازد

گارمین، دستبند های سری Vivofit را کمی تغییر شکل داده، ساده تر کرده و در رنگ بندی های شاد و جذابی توسعه داده تا محصولی جدید به نام Vivofit Junior پدید آید، دستبندی مخصوص کودکان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۱

گارمین، دستبند های سری Vivofit را کمی تغییر شکل داده، ساده تر کرده و در رنگ بندی های شاد و جذابی توسعه داده تا محصولی جدید به نام Vivofit Junior پدید آید، دستبندی مخصوص کودکان که قادر است برخی فاکتورهای مهم نظیر تعداد قدم، خواب، تحرک و وظایفی که به آن ها سپرده شده را پایش کند.

کودکان هم که معمولا سر به هوا هستند و چندان نمی دانند چطور از وسیله های خود مراقبت کنند. به همین سبب، گارمین سعی کرده دستگاه را تا حد امکان ایمن بسازد و به همین جهت در برابر ورود آب و غبار مقاوم است.

با استفاده از راهکار گیمیفیکیشن، والدین می توانند به کودکان خود وظایفی را محول کرده و پس از انجام این وظایف، امتیازی برای آن ها آزاد شود.

زمانی این امتیازها جذاب می شود که دوستان شان نیز در این بازی شریک باشند و همگی برای کسب بیشترین امتیاز تلاش کنند. در نتیجه مرتب کردن اتاق، مسواک زدن، غذا خوردن سر وقت، مصرف داروها، ورزش کردن و به طور کل مدیریت کودکان شکل بسیار جذابی به خود می گیرد.

پدر و مادر می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل، همه این مسائل را پایش کرده و وظایف را مشخص کنند. این دستگاه را می توان با قیمت 80 دلار خریداری کرد و اپلیکیشن آن نیز به رایگان در دسترس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۸ مهر ۱۳۹۵

    گارمین تخصصی ترین دستگاه های رهگیری سلامتی رو تولید میکنه و ورزش کارای حرفه ای رو هدف میگیره و شرکت های دیگه از Fitbit گرفته تا tomtom و... بازی چه اند و شما اکثر ورزشکارای حرفه ای رو نگاه کنید که بیشترین دقت رو میخواد از دستگاه گارمین استفاده میکنه من خودم از آلمان یک Vivoactive HR خواهم خرید تو تحقیق که بین 7 8 مدل رقیب کردم گقتی میرفتی دقیق بررسی میکردی هیچ کدومشون توانایی ها گارمین رو نداشتن. هرچند یکم طراحیش ضعیفه ولی بهترین کارایی رو داره در کنار Garmin Connect که به شدت قدرتمندش میکنه

مطالب پیشنهادی