ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Pixel XL گوگل
تکنولوژی

انتشار ابعاد و رندر ۳۶۰ درجه از موبایل پیکسل XL گوگل

دیگر بر کسی پوشیده نیست که کمپانی گوگل قصد دارد در روز ۴ اکتبر (۱۳ مهر) از دو موبایل جدید با برند خود رونمایی کند. محصولاتی که در عوض نام نکسوس، آغاز کننده موبایل های ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

دیگر بر کسی پوشیده نیست که کمپانی گوگل قصد دارد در روز ۴ اکتبر (۱۳ مهر) از دو موبایل جدید با برند خود رونمایی کند. محصولاتی که در عوض نام نکسوس، آغاز کننده موبایل های سری پیکسل گوگل خواهند بود.

موبایل کوچکتر گوگل پیکسل نام دارد و از نمایشگری ۵ اینچی بهره می برد. برادر بزرگتر نیز پیکسل XL نام خواهد داشت و نمایشگر آن ۵.۵ اینچ است.

تاکنون تصاویر و رندرهای متعددی از این دو محصول اندرویدی در فضای مجازی منتشر شده، اما دیروز OnLeaks، افشا کننده مشهور توییتری مدعی شد توانسته به فایلی از نقشه های راهنمای ساخت موبایل بزرگتر دست پیدا کند که در آن ابعاد دقیق بدنه ذکر شده است.

بر این اساس، گوگل پیکسل XL دارای ۱۵۴.۷۲ میلی متر طول، ۷۵.۷۴ میلی متر عرض و ۷.۳ میلی متر ضخامت است. گرچه ضخامت بخش بالایی بدنه، شامل لنز دوربین و حسگر اثر انگشت، به رقم ۸.۵ میلی متر خواهد رسید. همان طور که می بینید، ما با محصولی درشت اندام مواجهیم که به نظر می رسد گوگل برای باریک ساختنش چندان خود را به زحمت نینداخته است.

در ویدیوی زیر می توانید رندری ۳۶۰ درجه از آنچه احتمالاً  گوگل قصد رونمایی اش را در ۱۳ مهر دارد، ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۵

    سایز ۵.۵ برای ایکس ال خیلی کوچیکه. همون ۵.۷ بهتره. ی نکسوز ۵ یا ۵.۲ برای کسایی ک گوشی کوچیک میپسندن، ی نکسوز ۵.۷ یا بزرگتر برای کسایی ک بزرگ میپسندن
    ۵.۵ واقعا کوچیکه. من اگه پولشم داشتم هیچ وقت نمی خریدم.

  • Mahdi_Zakizadeh_1
    Mahdi_Zakizadeh_1 | ۹ مهر ۱۳۹۵

    همین دوستان بودن که پارسال سر نکسوس 6p هم همین حرفا رو میزدن!‌ (زشته، اون بالاش خیلی ضایعس، درحد پرچمدارای الان نیست و ...)
    اما با معرفیش نظر اکثریت عوض شد.
    توی رندر گوشی کت و کلفت به نظر میرسه. اما شما با خوندن متن به عدد 7.3 تا 8.5 میرسید. (قابل توجه شما: آیفون 7: 7.1 - نوت 5: 7.6 - نوت 7: 7.9 و ...)

  • رضا
    رضا | ۹ مهر ۱۳۹۵

    تو رو خدا تو دیگه منفجر نشو

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۹ مهر ۱۳۹۵

    موبایلاشاصلا و ابدا طراحی جالبی ندارن. اون صفحه رنگی پشتش چیه اخه ادم یاد موبایلای اسباب بازی میفته. پول هم داشته باشم نمیخرمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی