ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی تلویزیونی جدید اپل با محوریت افکت های تصویری iMessages را تماشا کنید

کمپانی اپل با عرضه iOS 10 از قابلیتی رونمایی کرد که با نام «پیام های گویا» (Expressive Messages) از آن یاد می شود. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد پیام هایی منحصر به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مهر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

کمپانی اپل با عرضه iOS 10 از قابلیتی رونمایی کرد که با نام «پیام های گویا» (Expressive Messages) از آن یاد می شود. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد پیام هایی منحصر به فرد از طریق iMessages برای دوستان و آشنایان خود بفرستند که انیمیشن هایی مانند بادکنک هایی خوش رنگ و لعاب را در خود جای می دهند.

حالا کمپانی اپل تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای آیفون 7 تدارک دیده است که همین بادکنک ها، ستاره اصلی آن به شمار می روند. در این آگهی 60 ثانیه ای می توان دید که بادکنکی قرمز رنگ در حال سفر در ایالات متحده است و در این راه با سایر هم نوعان خود نیز آشنا می شوند.

ناگهان در یک دفتر، شخصی پیامی روی iMessage آیفون 7 خود دریافت می کند و ضمن خواندن پیام تبریک تولدش روی اپلیکیشن iMessages، بادکنک هایی روی صفحه به پرواز در می آیند. اپل در این آگهی، قابلیت جدید سیستم عامل iOS 10 را «عملاً جادویی» خوانده است. در پایین امکان مشاهده این تبلیغ تلویزیونی جذاب مهیا شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • YAS...
    YAS... | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    جالب بود

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۹ مهر ۱۳۹۵

    باحال و مختصر بود

مطالب پیشنهادی