ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S8 سامسونگ برای پشتیبانی از واقعیت مجازی به نمایشگر 4K مجهز خواهد شد

هنوز بیش از 4 ماه تا زمان احتمالی رونمایی از گلکسی S8 سامسونگ باقی مانده، اما باز هم دلیل نمی شود خبرسازان و تحلیلگران از گمانه زنی در مورد برنامه های آتی این شرکت کره ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

هنوز بیش از 4 ماه تا زمان احتمالی رونمایی از گلکسی S8 سامسونگ باقی مانده، اما باز هم دلیل نمی شود خبرسازان و تحلیلگران از گمانه زنی در مورد برنامه های آتی این شرکت کره ای دست بردارند.

طبق آخرین شایعات، این کمپانی قصد دارد برای ساخت نسل بعدی کهکشانی هایش از نمایشگرهایی با کیفیت UHD استفاده نماید، که رزولوشنی برابر با 3840×2160 خواهند داشت. لازم است بدانید نمایشگرهای QHD کنونی که در موبایل هایی همچون گلکسی S7 به کار رفته اند، از رزولوشن 2560×1440 برخوردارند.

گفتنی است اقدام فوق از سوی سامسونگ دلایل قانع کننده ای به همراه دارد. آنها می خواهند برای نمایش محتوای واقعیت مجازی مستقیماً از خود تلفن همراه استفاده کنند، بنابراین نیاز به نمایشگر با کیفیت تری خواهند داشت. البته در اینجا بحث افزایش قیمت و مهم تر از آن، مصرف بیش از اندازه باتری پیش می آید.

در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران هدست واقعیت مجازی اکیولس که اپلیکیشن آن را روی موبایل گلکسی S7 نصب کرده اند، با گرم شدن دستگاه و افزایش قابل توجه مصرف باتری مواجه شده اند. یکی از کاربران می گوید با نصب این برنامه، طی 3 ساعت بیش از 70 درصد شارژ باتری تلفن همراهش را از دست داده.

همان طور که می دانید پیش تر سونی از صفحه نمایش UHD در اسمارت فون اکسپریا Z5 Premium بهره گرفته بود، با این حال رزولوشن 3840×2160 فقط برای تصاویر و ویدیوهایی فعال می شد که با استفاده از دوربین موبایل ثبت شده بودند، و مابقی محتوا با ابعاد تمام اچ دی ارائه می گشت.

لازم به ذکر است طبق شایعات قبلی، گلکسی S8 سامسونگ بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون عرضه شده و درگاه USB-C وظیفه مدیریت خروجی صوتی را بر عهده خواهد داشت، چیزی شبیه به اقدامی که اپل برای دیوایس های iOS با استفاده از درگاه لایتنینگ ترتیب داد.

همچنین ظاهراً کهکشانی بعدی سامسونگ از نسل پنجم فناوری محافظ صفحه نمایش یعنی گوریلا گلس 5 بهره خواهد گرفت، که به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    به جای مانور دادن رو قطعات دیگه به نظرم یه خورده رو ساخت باطری های بهتر سرمایه گذاری کنن بد نیست. همش رو نمایشگر و سی پی یو و رم و اینا سرمایه گذاری میکنن. باطری چی پس؟

  • 208Arya
    208Arya | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    سامی شوک نوت ۷ بزار جمع بشه بعد ی بمب جدیدتر با توانایی انهدام ی شهر معرفی کن

  • mohammadrezanorouzi
    mohammadrezanorouzi | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    اینم میخواد جک هدفون حذف کنه؟? سامی اگ حذف کردی هنذفری بی سیمیشو تو جعبش بذار تو محبوب ترین برند من بودی چرا داری اسگل بازی در میاری اخه ?

  • YAS...
    YAS... | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    هه دیگه نور علی نور شد فقط همین کم بود که اونم به حول قوه الهی اومد بمب ۲۰۱۷ امادس

  • farzad37j
    farzad37j | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    مياد گوريلا گلس ٥ استفاده ميكنه.خخخ.گفتن ٤ زود خش برميداره اينكارو كردا.اي ناقلا نوت هفت هارو ميخواستي بچپوني تو حلق مردم ديدي منفجر شد الان گوريللا گلس پنج ميزني؟؟؟؟چقدر مردم عاشق چشمان شهلاي سامي شدن.نكنه خودشونم چشم شهلان????

    • داود جوادی
      داود جوادی | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

      هم در متن اشتباه گفتن و اینکه شما هم از اشتباه متن برداشت غلط کردی،گوریلاگلاس 5 خیلی وقته معرفی شده و در نوت7 مورد استفاده قرار گرفته بود،گوریلای4 مقاومت خوبی در خط و خش داشت،اما گوریلای5 استفاده شده در نوت7 بی کیفیت بود،در واقع سال 2017 گوریلاگلس 6 رونمایی و معرفی خواهد شد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی