ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نبرد بزرگان کالیفرنیا در جذب متخصصان یکدیگر ادامه دارد؛ مدیر ارتباطات اپل به تسلا پیوست

تسلا اوایل این ماه خبر داد که Khobi Brooklyn رئیس واحد ارتباطات جهانی آن از سمت خود استعفا داده و حالا نشریه Electrek گزارش داده که این خودروساز آمریکا مدیر تازه ای برای واحد روابط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تسلا اوایل این ماه خبر داد که Khobi Brooklyn رئیس واحد ارتباطات جهانی آن از سمت خود استعفا داده و حالا نشریه Electrek گزارش داده که این خودروساز آمریکا مدیر تازه ای برای واحد روابط عمومی خود منصوب نموده.

این مدیر تازه که سارا برایان نام دارد از نیروهای پرسابقه اپل است و پیشتر مدیریت همین واحد را در شرکت یاد شده بر عهده داشته. با نگاهی به پروفایل خانم برایان در لینکدین هم می توان دریافت که وی این خبر را تایید نموده و سمت «مدیر ارشد ارتباطات» تسلا را در آن برای خود درج نموده است.

خانم برایان از قدیمی ترین حرفه ای های حوزه روابط عمومی است و هشت سالی را پیرامون در همین زمینه برای اپل کار کرد و این اواخر نیز سرپرستی ارتباطات آیفون و اپل واچ را عهده دار بود.

اما در مورد بخش روابط عمومی تسلا هم باید بگوییم که علیرغم ابعاد کوچک و نیروی انسانی اندکش (سه نفر) نقش بسیار پررنگی در موفقیت آن دارد چراکه شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک تبلیغات و بازاریابی محدودی را انجام می دهد.

ایلان ماسک

ایلان ماسک

اپل گورستان تسلاست؛ هرکسی که نمی تواند خود را با استانداردهای ما مطابقت دهد سراغ اپل برود

این کمپانی در مقابل تلاش دارد که به صورت مستمر محصولات خود را در کانون توجه رسانه ها قرار دهد و این کار نیز به لطف پاسخگویی مدیران روابط عمومی آن در برابر خبرگزاری ها و نشریات، انتشار بیانیه های خبری و به روز کردن وبلاگش صورت می گیرد.

گفتنی است که برایان بعد از کشمکش ادامه دار اپل و تسلا برسر استخدام و جذب نیروهای یکدیگر به این خودروساز پیوسته. ماسک پیشتر در همین رابطه مدعی شده که اپل نیروهای اخراجی آن را جذب می کند و معتقد است که این غول فناوری حکم «قبرستان» برای آن را دارد؛ بدان معنا که هرکس نمی تواند در تسلا کار کند و خود را با استانداردهای آن مطابقت دهد، به سراغ اپل می رود.

از طرفی شمار زیادی از کارکنان ارشد واحد مهندسی کمپانی تحت مدیریت ماسک را نیز نیروهای سابق اپل تشکیل می دهند و این درحالیست که تیم کوک هم تعداد زیادی از کارمندان تسلا را جذب کرده، با این همه به غیر از کریس پوریت نایب رئیس مهندسی خودروی این شرکت نتوانسته اعضای ارشد آن را برای پیوستن به میراث جابز مرحوم ترغیب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی