ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی جناب ران؛ در جستجوی احلام

دیده اید هنگامی که پخش یک برنامه یا سریال تلویزیونی به اتمام می رسد، احساس می کنید بخشی از احساسات شما هم همراه آن ها رفته است؟ چون به این برنامه عادت داشته و تماشای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

دیده اید هنگامی که پخش یک برنامه یا سریال تلویزیونی به اتمام می رسد، احساس می کنید بخشی از احساسات شما هم همراه آن ها رفته است؟ چون به این برنامه عادت داشته و تماشای آن می توانست جدا از سرگرمی، آرامش بدهد. رامبد جوان با خندوانه یکی از همین اتفاقات را رقم زد؛ هر ساله که خندوانه به پایان می رسد، باید روزها بگذرد تا به نبود این برنامه عادت نماییم.

کنار تلاش های تمام تیم سازنده، یکی از بزرگترین بخش های مثبت خندوانه را می توانیم به نام جناب خان بزنیم. موفقیت های این کاراکتر تا جایی پیش رفته که خیلی ها او را همانند عروسک های قدیمی و معروف دوست می دارند. شاید دیشب، شب پایانی این برنامه بود اما موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو با جناب ران توانسته اند مخاطب ها را به یک ماجراجویی خندوانه ای بفرستند. اگر می خواهید با جناب خان همسفر شوید، معرفی جناب ران را از دست دهید.

مشابه جناب ران را تاکنون زیاد دیده اید؛ عنوانی رانر و ماشین سواری که بازیکن باید ضمن تعادل اتومبیل سعی کند بیشترین رکورد ممکن را بزند. المانی که ساخته موسسه آینه و جادو را خیلی هیجان انگیز کرده، همکاری محمد بحرانی با تیم توسعه دهنده است. او را که می شناسید؟ صداپیشه جناب خان را می گوییم. با این شراکت نه تنها شاهد بعضی جملات معروف این کاراکتر هستیم، استودیو سازنده از جمله هایی متفاوت و مناسب با محیط بازی هم استفاده کرده است.

جناب ران - اندروید
هر از چندگاهی معجون های آلوورایی هم میبینید که با خوردن آن ها، ظاهر ماشین تغییراتی می کند.

از صحبت هایی که هنگام رانندگی با ماشین می شنوید بگیرید تا هنگام باخت یا ورود به بخش های گوناگون منو، همگی فوق العاده بیان شده اند؛ محمد بحرانی یک بار دیگر توانایی های خود را نشان داد. طی چندین دقیقه که از تجربه جناب ران می گذشت، بارها خندیدیم. به همین خاطر می گوییم که تجربه جناب ران را به هیچ وجه از دست نداده و لبخند را به لب های خود هدیه بدهید.

این حرف ها موجب نشوند که فکر کنید با عنوان ضعیفی از دیدگاه گیم پلی رو به رو هستید. اتفاقا استودیو سازنده با پیروی از کلیشه های سبک رانر، توانسته عنوانی سرگرم کننده را به ارمغان بیاورد. جدا از این که باید مراقب باشید تا ماشین چپ نکند، با دو چالش متفاوت هم باید کنار بیایید. یکی از آن ها بنزین است؛ بزنین ها بین مسیر پخش شده و اگر دیر به سوخت ها برسید، خواهید باخت.

جناب ران - جناب خان
بیش از چهارصد تکه کلام از جناب خوان می شنوید. فوق العاده است، نه؟ این نکته را اضافه نماییم که برای دسترسی به محیط یا ماشین های بیشتری باید الماس بدهید. متاسفانه هنگام رانندگی المان های بسیار کمی وجود داشته و بازیکن مجبور به خرید از فروشگاه است.

چالش دوم را می توانیم به نام پلیس بزنیم. پس از چندین متر که طی می کنید، پلیس به دنبال بازیکن می آید. بنابراین مجبورید از دستان او بگریزید. اکنون به این مسئله نگرانی بابت اتمام بنزین و جاده ناهموار را هم اضافه نمایید تا متوجه شوید که جناب ران عنوان ساده ای نیست. البته با وجود المان های مثبت گیم پلی ساخته آینه و جادو، این عنوان دارای مشکلاتی هم است که مهمترینش به روند تکراری مکانیزم ها پس از چندین ساعت تجربه باز می گردد.

شاید وجود چهار محیط و حرف های جناب خان توانسته باشند بخش دیداری و شنیداری جناب ران را از تکرار نجات دهند اما متاسفانه گیم پلی بازی کشش لازم را نداشته و پس از مدتی خسته کننده می شود. استودیو سازنده با تمرکز بیشتر روی جناب خان حرکت درستی انجام داده اما این مسئله نباید روی شالوده یک بازی ویدیویی تاثیر منفی بگذارد.

امیدوارم با اضافه سازی محتویات بیشتر، جناب ران به جایگاه واقعی اش برسد. از دیدگاه گرافیکی با عنوان خوبی مواجه هستیم. طراحی محیط ها کیفیت لازم را داشته و ماشین ها هم خوب ساخته شده اند. برای سخن پایانی باید بگوییم شاید جناب ران از مشکلاتی رنج ببرد اما اگر می خواهید عنوانی مفرح را تجربه کنید، جناب ران را انجام دهید.

جناب ران

جناب ران

سازنده: موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 53 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Hossein
    Hossein | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    داغونه این بازی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی