ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Kello آشنا شوید؛ ساعت خانگی هوشمندی که اجازه نمی دهد چُرت بزنید

خوابیدن بخش مهمی از زندگی هر شخص را به خود اختصاص داده و بر همین اساس تاکنون تولید کنندگان متعددی تلاش کرده اند با ساخت ابزارهایی هوشمند مثل تخت خواب یا حتی بالش هوشمند، کیفیت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

خوابیدن بخش مهمی از زندگی هر شخص را به خود اختصاص داده و بر همین اساس تاکنون تولید کنندگان متعددی تلاش کرده اند با ساخت ابزارهایی هوشمند مثل تخت خواب یا حتی بالش هوشمند، کیفیت خواب کاربران را افزایش دهند.

اما ساعت زنگدار یکی از دم دستی ترین ابزارهایی به حساب می آید که به سادگی می تواند هوشمند گردد و کارکرد بیشتری از پخش صدای زنگ داشته باشد.

Kello یکی از تازه ترین تلاش ها در این زمینه به شمار می رود که برای جلب سرمایه تولید، روی سایت کیک استارتر معرفی شده و قرار است کاربران را کمک کند خواب منظم و با کیفیت تری داشته باشند.

Kello-smart-alarm-clock-with-intuitive-sleep-programs_212-w600

روش ساعت Kello برای رسیدن به این هدف بسیار ساده است. در حقیقت کاربر در طول هفته تعداد محدودی snooze در اختیار دارد و در نتیجه نمی تواند هر صبح چندین بار بیدار شدن را با فشار یک دکمه، چند دقیقه ای به تاخیر اندازد.

امکان اتصال دیگر ابزارهای هوشمند خانگی هم قابلیتی دیگری است برای ساعت Kello در نظر گرفته شده، در نتیجه برای مثال می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که در صورت فشردن بیش از حد دکمه snooze، چراغ های هوشمند موجود در اتاق خواب شما را با حداکثر روشنایی فعال نماید.

static1.squarespace.com-w600

ساعت Kello همچنین به یک برنامه تمرینی برای تنفس مجهز است که حدود 20 دقیقه زمان می برد و با خاموش و روشن شدن چراغ ها کاربر را راهنمایی می کند، اما استفاده از آن روند به خواب رفتن را راحت تر خواهد کرد.

کنترل این قابلیت ها و برنامه ریزی زنگ ساعت هم به سادگی از طریق اپلیکیشن هایی انجام می گیرد که سازنده برای پلتفرم های اندروید و iOS تدارک دیده است.

61c7278601a97f03af3a8beb75be72f8_original-w600

در نهایت لازم است اشاره کنیم که این محصول هنوز به تولید نرسیده و سازنده آن را برای جمع آوری سرمایه مورد نیاز روی سایت کیک استارتر معرفی کرده است.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی معرفی این محصول را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی