ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فبلت می نوت ۲ شیائومی
تکنولوژی

انتشار غیر رسمی پوستر و مشخصات موبایل می نوت 2 شیائومی

از میان تلفن های هوشمند متعددی که کمپانی شیائومی در سال جاری برنامه رونمایی آنها را داشته، فبلت پرچمدار می نوت ۲ یکی از مورد انتظار ترین آنها به شمار می رود. گزارش های جدید ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

از میان تلفن های هوشمند متعددی که کمپانی شیائومی در سال جاری برنامه رونمایی آنها را داشته، فبلت پرچمدار می نوت ۲ یکی از مورد انتظار ترین آنها به شمار می رود. گزارش های جدید و انتشار غیر رسمی یک پوستر نشان می دهد که تا پایان ماه جاری میلادی شاهد معرفی این محصول به بازار خواهیم بود.

ابتدا انتظار می رفت که فبلت می نوت 2 شیائومی در نیمه اول سال 2016 روانه بازار شود، اما به دلایلی نامعلوم این اتفاق به تاخیر افتاد و حالا به نظر می رسد دیگر فاصله چندانی تا رویداد مذکور نخواهیم داشت.

پوستری که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که این موبایل احتمالاً از سیستم دوربین دوگانه در پشت بهره می برد. علاوه بر این، گفته شده این پرچمدار جدید چینی ها مجهز به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسلی (ساخت ال جی) است که به مانند سری اج کهکشانی های سامسونگ، لبه های آن در دو طرف خمیده خواهد بود.

Xiaomi-Mi-Note-2-third-party-teaser_1

Mi Note 2 قدرت پردازشی خود را از چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 821 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 می گیرد. این ترکیب را 4 یا 6 گیگابایت رم همراهی خواهد کرد.

از دوربین اصلی دوگانه، بدنه پشتی سرامیکی و سنسور اثر انگشت فراصوت (ultrasonic) به عنوان دیگر ویژگی ها این محصول نام برده می شود. البته این بار نمی توان در خصوص موقعیت قرارگیری سنسور با قطعیت نظر داد. احتمال آن وجود دارد که این حسگر به بدنه پشتی و زیر لنز دوربین منتقل شود.

در بخش نرم افزاری نیز فبلت پرچمدار شیائومی به احتمال فراوان از اندروید مارشملو به همراه لانچر اختصاصی «MIUI 8» بهره ببرد، گرچه بعید نیست که آپدیت اندورید نوقا به فاصله کوتاهی در دسترس کاربرانش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • منصور طاهری
    منصور طاهری | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    کافیه یک ماه با miui کار کنی دیگه نمیتونی با رابط کاربری‌دیگه ای کار کنی

  • مهدی
    مهدی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    MIUI = Mi User Interface
    این نرم افزار یه کاستوم رام اختصاصی یا به عبارتی یه فیرمور خصوصی سازی شده بسیار شیک و باسلیقه آندروید هست نه فقط یه لانچر.
    لانچر فقط بخشی از این نرم افزار هست.

  • jafari
    jafari | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    فوق العاده است
    شیائومی قدرتمندترین سخت افزار ,بهترین رابط کاربری , آپدیت هفتگی ,بالاترین کیفیت رو با قیمتی باور نکردنی در اختیار کاربرانش میزاره دمش گرم
    شرکتهای دیگه یکم یاد بگیرن ازش خودم به شخصه خیلی دوست دارم گوشی بعدیم از این برند باشه
    من طرفدار الجی ام الانم گوشیم جی 3 هستش و بسیار راضی ام ولی از چنین شرکتهایی حمایت میکنم

مطالب پیشنهادی