ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کسب امتیاز ۸۹ از DXOmark؛ دوربین پیکسل، آیفون ۷ را جا گذاشت

گوگل دقایقی پیش روی صحنه از دو تلفن هوشمند پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی به عمل آورد اما بخش زیادی از معرفی موبایل های گوگل به ارائه توضیحاتی در خصوص دوربین اصلی آنها اختصاص ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۴

گوگل دقایقی پیش روی صحنه از دو تلفن هوشمند پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی به عمل آورد اما بخش زیادی از معرفی موبایل های گوگل به ارائه توضیحاتی در خصوص دوربین اصلی آنها اختصاص داشت.

علت این موضوع، دریافت امتیاز ۸۹ توسط مجموعه DXOmark است. با این حساب به سادگی می توان گفت موبایل هایی که توسط گوگل ساخته شده اند، دست کم از نظر DXOmark بهترین دوربین موبایل را دارند.

IMG_20161004_092739496-XL-980x420

دوربین اصلی پیکسل ها به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که از گشودگی دیافراگم F/2.0 بهره می برد و به شکل پیش فرض، قابلیت +HDR را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوگل از سرعت بسیار بالای شاتر و فقدان هیچ گونه تاخیری در آن می گوید و به همین شکل، دوربین اصلی پیکسل می تواند چندین تصویر +HDR را ثبت کرده و سپس آنها را با هم ترکیب نماید. به همین ترتیب گوگل قادر گشته تا نویز و هاله ها را در تصاویر به حداقل برساند و بهترین شات ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد.

گوگل در ماژول دوربین پیکسل همچنین از یک لرزشگیر اپتیکال استفاده کرده تا تصاویری بدون نویز یا ویدیوهایی بدون لرزش توسط کاربر ثبت شوند.

لازم به ذکر است که امتیاز ۸۹، بالاترین امتیازی است که مجموعه DXOmark تا کنون به یک موبایل داده است. در حال حاضر آیفون ۷ امتیاز ۸۶ را از DXOmark دریافت کرده است. تا قبل از امروز موبایل های HTC 10، گلکسی اس ۷ اج و اکسپریا اکس پرفورمنس از سونی هر سه با کسب امتیاز ۸۸ در رتبه نخست قرار داشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • reza_cheshmi
    reza_cheshmi | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

    (((آیفون ۷ را جا گذاشت)))?? ? ? ?
    یه تیتر زرد و چاله میدونی دیگه از یه سایت به اصطلاح تخصصی.واقعا چرا وقتمون رو با این سایتهای به اصطلاح تخصصی هدر می دیم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی