ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در پی یافتن راهی برای کنترل Gear VR با ساعت هوشمندش است

چند سالی می شود که سامسونگ تلاش دارد کاربران تلفن های همراه را با ایده پوشیدنی های هوشمند آشنا کند و حالا خبر رسیده که این شرکت در تلاش است تا ساعت های هوشمندش را به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

چند سالی می شود که سامسونگ تلاش دارد کاربران تلفن های همراه را با ایده پوشیدنی های هوشمند آشنا کند و حالا خبر رسیده که این شرکت در تلاش است تا ساعت های هوشمندش را به تجربه کاربران از واقعیت مجازی و بالاخص استفاده از هدست Gear VR اضافه نماید.

طبق شایعه ای که به تازگی در این باره منتشر شده، این شرکت هم اکنون روی توسعه اپلیکیشنی برای سیستم عامل ساعت های هوشمندش کار می کند که دستگاه های بهره مند را به نوعی ابزار ورودی داده برای Gear VR بدل خواهند کرد.

براساس این فرضیه انتظار می رود که ناوبری کلی این هدست از طریق پوشیدنی های سامسونگ امکان پذیر شود و برای نمونه کاربران بتوانند با چرخاندن حاشیه دستگاه، انتخاب های خود را انجام دهند و از طریق دکمه های فیزیکی روی ساعت نیز آنها را تایید کنند.

اما نکته هیجان انگیز در این باره یکپارچه سازی این دو گجت یا بهتر بگوییم استفاده از پوشیدنی های هوشمند به عنوان کنترلر بازی ها و تجربیات واقعیت مجازی هدست است. این ساعت های کوچک همانطور که می دانید شمار زیادی حسگر را در خود جای داده اند و به همین خاطر پیاده سازی این ایده و البته ده ها نوآوری دیگر با استفاده از آنها چندان هم کار دشواری به نظر نمی آید.

متاسفانه اما تاریخ دقیقی برای ارائه این اپلیکیشن و تحقق ایده یاد شده مطرح نگردیده اما به نظر نمی رسد که تا آن موقع زمان زیادی باقی مانه باشد و حتی برخی ابراز امیدواری کرده اند که سامسونگ همزمان با رونمایی از گلکسی اس 8 به این طرح جامه عمل بپوشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی