ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگترین رویداد گوگل در پیش است؛ احتمال رسیدن ارزش هر سهم آلفابت به ۱۰۰۰ دلار

تا آغاز رویداد گوگل تنها چند ساعت باقی مانده و اینطور که از گوشه و کنار خبر می رسد، گوگل اخیراً در حال آماده سازی برای برگزاری بزرگترین رویداد خبری خود در سال های اخیر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تا آغاز رویداد گوگل تنها چند ساعت باقی مانده و اینطور که از گوشه و کنار خبر می رسد، گوگل اخیراً در حال آماده سازی برای برگزاری بزرگترین رویداد خبری خود در سال های اخیر بوده است.

در این رویداد انتظار می رود که شاهد رونمایی محصولات سخت افزاری از سوی اهالی مانتین ویو باشیم. همین مسئله موجب گشته تا تحلیلگران هم به رویداد پیش روی گوگل بسیار خوش بین باشند.

موسسه تحلیلی «Jefferies» یادداشت تازه ای در خصوص عملکرد گوگل و این رویداد منتشر نموده و بیان کرده است که محصولات سخت افزاری جدید، قادر هستند روح تازه ای به اکوسیستم اپلیکیشن و سرویس های گوگل ببخشند.

پیش بینی موسسه یاد شده در این یادداشت چنین است که ارزش سهام آلفابت به ۱۰۰۰ دلار در ازای هر سهم خواهد رسید.

موسسه Jefferies در یادداشت خود می نویسد: «در چهارم اکتبر، گوگل از سخت افزارهایی پرده بر می دارد که می توانند به بهترین شکل از سرویس های نرم افزاری اش استفاده کنند. در میان این سخت افزارها، موبایل های پرچمداری وجود خواهد داشت که می توانند به شکل مستقیم با آیفون رقابت کنند،‌ یک اسپیکر هوشمند که قادر است دستورات شما را به صورت صوتی دریافت کرده و سپس آنها را انجام دهد، یک کروم کست برای استریم صوت و تصویر، و البته سیستم عامل جدیدی که Andromeda نام دارد و سیستم عامل های اندروید و کروم را ترکیب می کند.»

لازم به اشاره است که ارزش سهام آلفابت، دوشنبه عصر برابر با ۷۷۰ دلار بود و در لحظه نگارش این خبر، به ۸۰۰ دلار رسیده است. باید دید مراسم امروز گوگل آنقدر هیجان انگیز هست که سهام داران این شرکت را ثروتمندتر کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی