ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Tower Crush؛ دشمن پشت دروازه ها

روزگاری از Tower Defence یا دفاع از قلعه به عنوان اعتیادآورترین سبک بازی های موبایل یاد می شد. از دورانی حرف می زنیم که استودیو پاپ کپ با Plants vs. Zombies توانسته بود قله های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

روزگاری از Tower Defence یا دفاع از قلعه به عنوان اعتیادآورترین سبک بازی های موبایل یاد می شد. از دورانی حرف می زنیم که استودیو پاپ کپ با Plants vs. Zombies توانسته بود قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نموده و میلیون ها بازیکن را معتاد عنوانش کند. با این وجود، چند ماهی است که این سبک درخشش گذشته را نداشته و علاقه مندان بیشتر وقت خود را در بازی های قدیمی تاور دفنس می گذرانند.

عجیب هم نیست، این سبک هم اکنون به نقطه ای رسیده که استودیوهای سازنده خیلی سخت می توانند تجربه متفاوت و نوآورانه ای را به بازیکن ها هدیه بدهند. Cleverson Schmidt یکی از همین توسعه دهندگان است که توانسته با تغییراتی روی المان های دفاع از قلعه به موفقیت برسد. اگر از کلیشه های سبک تاور دفنس خسته شده اید، با ما و معرفی Tower Crush همراه باشید.

Tower Crush - mobile game
می توانید از بین چندین شخصیت گوناگون یکی را انتخاب کرده و هنگام نبرد هم از قدرت هایی استفاده کنید.

Tower Crush با تمام عناوین دفاع از قلعه ای که دیدید، متفاوت است. اینجا خبری از هجوم دسته ای دشمنان و ساخت ساختمان هنگام مبارزه با آن ها نیست. Schmidt جای پرداخت به این المان کلیشه ای اما پایه ای بازی های تاور دفنس، رو به ساده سازی آورده تا بازیکن ها تجربه ای متفاوت داشته باشند.

برای پیروزی تنها دو کار باید انجام دهید؛ پیش از مبارزه قلعه خود را ساخته و هنگام جنگ به تجهیزات مختلف خود دستور دهید. المانی که توانسته خستگی را از ساخته Schmidt دور نماید، ایده طبقات مختلف است. بدین معنی که قلعه دارای طبقات گوناگونی بوده و هرکدام از آن ها را می توانید به اسلحه ای مجهز کنید.

Tower Crush - game
برای افزایش طبقات، باید سکه بپردازید. همچنین می توانید با ارتقا آن ها، راه پیروزی خود را هموارتر کنید.

نکته جالب اینجاست جدا از این که باید بدانید از چه اسلحه ای کجا استفاده کنید، چگونگی حمله با این تجهیزات هم مهم است. ساده تر بگوییم، هنگام هجوم به دشمن می توانید به هر طبقه دستور دهید که به کدام قسمت قلعه حریف تیراندازی کند. بنابراین بسته به سرعت و قدرت اسلحه ها باید تصمیم به انتخاب طبقات دشمن نمایید.

با وجود 170 مرحله هم به این زودی ها از تجربه Tower Crush دست نخواهید کشید. بنابراین اگر از کلیشه های سبک تاوردفنس خسته شده یا خواهان بازی ساده تر از سبک هستید، پیشنهاد ما این است که نیم نگاهی هم به ساخته Schmidt داشته باشید؛ عنوانی که می تواند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کند.

Tower Crush

Tower Crush

سازنده: Cleverson Schmidt قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83.9 / 74 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی