ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لانچر پیکسل فقط در موبایل های جدید گوگل در دسترس است

گوگل طی مراسم روز گذشته از خانواده جدید تلفن های هوشمند خود پرده برداری کرد و در کنار آن چند ویژگی خاص (و انحصاری) معرفی شد. یکی از جالب توجه ترین قابلیت های این موبایل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

گوگل طی مراسم روز گذشته از خانواده جدید تلفن های هوشمند خود پرده برداری کرد و در کنار آن چند ویژگی خاص (و انحصاری) معرفی شد. یکی از جالب توجه ترین قابلیت های این موبایل ها، استفاده از لانچر کاملا جدید پیکسل و سیستم عامل اندروید 7.1 است؛ اما متاسفانه به نظر می رسد گوگل این لانچر جذاب و سبک را در اختیار سایر دستگاه های اندرویدی قرار نخواهد داد.

قبل از انتشار هر گونه خبر رسمی یا پخش شدن شایعات پیرامون موبایل های پیکسل، اخبار توسعه لانچر کاملا جدیدی توسط گوگل به گوش می رسید. حالا با معرفی «پیکسل لانچر» شاهد یکی از لانچر های سریع و سبک هستیم که رابط کاربری جذابی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

گوگل در کنفرانس شب گذشته از بیشتر وجوه این لانچر رونمایی کرد که نشان می دهد سیستم «Google Assistant» در بطن پیکسل لانچر قرار گرفته است. همانطور که انتظار می رود نرم افزار های کاربردی و اساسی گوگل در جای جای این لانچر خودنمایی می کنند و در صفحه اصلی به سادگی به سیستم های جست و جوی متنی و صوتی دسترسی خواهید داشت.

PixelLauncher

علاوه بر این آیکن های «پیکسل لانچر» به شکل دایره در آمده و دکمه دسترسی به منوی اپلیکیشن ها حذف شده و به جای آن باید دست خود را از نوار پایین اپلیکیشن ها به بالا بکشید، تا لیست برنامه ها و بازی ها را مشاهده کنید.

بر اساس گزارش وب سایت Android Police، به نظر می رسد گوگل (حداقل در آینده نزدیک) قصد ندارد پیکسل لانچر را برای سایر دستگاه های اندرویدی منتشر کند. این تصمیم نسبت به رویکرد قبلی گوگل در مورد Now Launcher تفاوت داشته و فعلاً خبری از قرار گیری این لانچر جدید و جذاب در گوگل استور نخواهد بود.

با این وجود حتی اگر Pixel Launcher برای سایر دستگاه های اندرویدی منتشر شود، احتمالا بعد از عرضه نسخه 7.1 اندروید نوقا خواهد بود و در هر صورت علاقه مندان باید مدت زیادی برای تجربه آن انتظار بکشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • alex
    alex | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    مردم تو نون شبشون موندن لانچر گوگل میخوان چیکار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی