ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فهرست امکانات پیکسل های جدید پُر از خالیست؛ موبایل ها در برابر آب مقاوم نیستند

با نگاهی گذرا به سخت افزار انتخابی گوگل برای موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال تایید خواهید کرد این دو دستگاه در سطح محصولات نسبتا پیشرفته قرار دارند. در داخل بدنه این دو، جدیدترین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

با نگاهی گذرا به سخت افزار انتخابی گوگل برای موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال تایید خواهید کرد این دو دستگاه در سطح محصولات نسبتا پیشرفته قرار دارند. در داخل بدنه این دو، جدیدترین و سریع ترین چیپست حال حاضر بازار قرار دارد و علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا (شامل 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم) نمایشگرهای با کیفیت OLED نیز در آنها خودنمایی می کند.

نکته دیگر در رابطه با این دو موبایل که گوگل نیز از مطرح ساختنش بسیار خرسند بود و البته شعف حاضران در سالن و مخاطبان آن در سراسر دنیا را به دنبال داشت، حفظ جک 3.5 میلی متری صداست.

اما ویژگی یا بهتر بگویی امکانی که پیکسل های جدید از آن بی بهره اند و کاستی نسبتا بزرگی برایشان محسوب می گردد، مقاومت در برابر آب است.

0f5648f0b0903d7c1a3a4f52f296c569

همانطور که احتمالا می دانید آیفون 7 اپل و جدیدترین پرچمداران کهکشانی سامسونگ (یعنی گلکسی اس 7 و نوت 7) همگی در سناریوهای مختلف مقاومت مطلوبی در برابر آب دارند که این مساله برای خیلی از کاربرها از اهمیت برخوردار است.

لنوو هم به تازگی تصمیم گرفته که این ویژگی را به موبایل های تولیدی اش بیاورد هرچند که محصولات آن کاملا در برابر آب مقاوم نیستند اما به لطف پوشش نانو به خدمت گرفته شده روی آنها اگر تصادفا آب رویشان بریزد مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.

این در حالی است که پیکسل های گوگل با رنج قیمتی 649 و 869 دلار ابدا در برابر آب مقاوم نیستند. در سال های گذشته البته نبود این ویژگی در اعضای خانواده نکسوس به نوعی قابل درک بود چراکه گوگل قیمت چندان بالایی را برای آنها تعریف نمی کرد.

اما روز قبل این کمپانی حرفی در مورد مقاومت موبایل های جدیدش در برابر آب به میان نیاورد و در نتیجه فهرست مشخصات فنی این دو دستگاه فاقد یک عنصر شگفتی ساز یا بهتر بگوییم جدید بود و می توان گفت که با در نظر داشتن قیمت بالایشان وجود این مشخصه امری ضروری برایشان بوده و مقصر اصلی در این میان نه اچ تی سی که غول جستجوگر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • HazelNut
    HazelNut | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    تا سونی این ویژگی رو داشت اصلا حرفشم نمیزدن ، سامسونگ زد غیر ضروری بود ولی تا وقتی اپل زده شده ویژگی حیاتی ! ?

  • YAS...
    YAS... | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    دوستان گوگل تایید کرده که پیکسلهاش ضد آبن انگار دوستان در دیجیاتو خیلی برای گذاشتن یه متن عجله کردن

  • alireza_asol
    alireza_asol | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    http://www.gsmarena.com/confirmed_googles_pixel_and_pixel_xl_have_ip53_dust_and_water_resistance-news-20903.php
    حالا قیافه ها دیدنی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی