ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین مرکز توسعه اپلیکیشن اپل در ایتالیا راه اندازی شد

اوایل امسال، اپل خبر داد که قصد دارد اولین مرکز توسعه اپلیکیشن iOS خود را در ناپل (یا ناپولی) ایتالیا راه اندازی کند. به گزارش وبسایت گاردینز، امروز این مرکز اولین موج برنامه نویس ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۴

اوایل امسال، اپل خبر داد که قصد دارد اولین مرکز توسعه اپلیکیشن iOS خود را در ناپل (یا ناپولی) ایتالیا راه اندازی کند. به گزارش وبسایت گاردینز، امروز این مرکز اولین موج برنامه نویس ها و علاقه مندان به توسعه اپلیکیشن روی iOS را پذیرفته و آموزش آغاز شده است.

این مرکز در دانشگاه فدریکو دوم ناپل واقع شده که قدمت آن به سال 1225 باز می گردد و از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا یاد می شود. کورس رایگانی که توسط اپل برگزار می شود به مدت 9 ماه ادامه دارد و تدریس به زبان انگلیسی خواهد بود.

دوره های آموزشی به هدف «ایجاد مهارت های عملی و تمرین» علاقه مندان برگزار می شود تا آن ها آماده ساخت اپلیکیشن های خودشان شوند. به گفته گاردینز، طی 11 روز، بیش از 4 هزار نفر برای این دوره ها ثبت نام کردند که البته در دوره اول صرفا 200 نفر مورد پذیرش قرار گرفتند.

با تاکید فراوان گفته شده که اپل شدیدا درگیر این پروژه بوده و از اصول آموزشی گرفته تا رنگ دیوارها و نوع روشنایی سالن آموزش، به طور کامل توسط آن ها طراحی شده است.

به هر یک از پذیرفته شدگان در این طرح، یک آیفون، یک آیپد و یک مک بوک به رایگان داده می شود. آن ها در گروه های چند نفره قرار داده شده و به رقابت با هم می پردازند که همین مسئله به اعتقاد اپل، بسیار موثر واقع می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    واقعا دمه اپل گرم .. هم واسه خودش عالى ميشه هم واسه بقيه

مطالب پیشنهادی