ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه حساب کاربری یاهو خود را پاک کنیم؟

یاهو این روزها بدترین دوران کاری خود را سپری می کند. طی مدت زمانی کوتاه، دو رسوایی امنیتی بزرگ پیکر این کمپانی نام آشنای قدیمی را به لرزه انداخت. مورد اول هک شدن بیش از 500 میلیون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

یاهو این روزها بدترین دوران کاری خود را سپری می کند. طی مدت زمانی کوتاه، دو رسوایی امنیتی بزرگ پیکر این کمپانی نام آشنای قدیمی را به لرزه انداخت. مورد اول هک شدن بیش از 500 میلیون حساب کاربری یاهو توسط هکرها بود که بسیاری آن را بزرگترین هک تاریخ خواندند.

بدتر از خود هک شدن، اقدام عجیب یاهو بود که تقریبا دو سال پس از وقوع حادثه آن را رسانه ای کرد. اما هنوز سر و صدای این خبر شوکه کننده در رسانه ها نخوابیده بود که رسوایی دیگری برای یاهو رقم خورد. رویترز گزارش داد که کمپانی یادشده نرم افزاری طراحی کرده که کلیه ایمیل های رد و بدل شده سرویس یاهو میل را به سازمان های جاسوسی می فرستد.

فکر می کنیم همین دو مورد برایتان کافی باشد که که حساب کاربری یاهوی خود را به طور کامل پاک کنید. در این مطلب به شما نحوه انجام این کار را با چند کلیک ساده آموزش خواهیم داد.

توجه داشته باشید برای در امان ماندن از هکرها، می توانید پسورد حساب یاهوی خود را عوض کنید. اما این موضوع تأثیری بر کار ابزار جاسوسی یاهو نخواهد گذاشت. به همین خاطر است که بسیاری از مردم ترجیح می دهند که دیگر حساب کاربری یاهو نداشته باشند.

پیش از پاکسازی حساب کاربری، حواستان باشد که از اطلاعات مهم تان نسخه پشتیبان تهیه کنید. حساب کاربری یاهوی شما فقط حاوی ایمیل هایتان نیست، بلکه مخاطبین و رویدادهای تقویم و عکس های فلیکر را هم شامل می شود. برای پشتیبان گرفتن از آن ها، می توانید از پست های آموزشی خود یاهو استفاده نمایید.

Yahoo 1-w600

پس از این مرحله، نوبت به حذف حساب کاربری می رسد. برای این کار می بایست به این صفحه مراجعه کنید، جایی که فرآیند حذف حساب کاربری از آن آغاز می شود. وارد حساب کاربری تان شوید، عبارت امنیتی را وارد کرده و در نهایت روی دکمه Yes کلیک کنید.

البته با انجام این کار حساب کاربری شما بلافاصله از سرورهای یاهو حذف نمی شود، بلکه این اتفاق 90 روز بعد خواهد افتاد. این در واقع یک مکانیزم امنیتی از سوی یاهو بوده تا بدافزارها نتوانند در صورت دسترسی به حساب های کاربری به راحتی آن را حذف کنند.

بد نیست بدانید که هیچ کدام از غول های تکنولوژی از جمله اپل، مایکروسافت، گوگل، فیسبوک و توییتر تا کنون از ابزار جاسوسی در نرم افزارهای خود استفاده نکرده اند.

Bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    اخرین باری که از یاهو استفاده کردم فک کنم سه چهار سال پیش بود، از همون اول ازش خوشم نمیومد ??

  • سعید
    سعید | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    اطلاعات ایمیل منو هرجا میدن بدن فقط به ... ندن هیچ مشکلی هم ندارم

  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    پر واضحه ک تمام شرکتهای تکنولوژی و حتی سایر شرکتها اطلاعات کاربران رو ب سرویسای جاسوسی امریکا میدن.
    اصلا واسه ی کشور استعماری حفظ حریم شخصی فقط در حد حرفه. خنده دار دعوای اپل و دولت آمریکاس سر اطلاعات خصوصی کاربرا!

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    اى بابا خيلى از اكانتاى من روى ايميلم بود :(

  • jafar shad
    jafar shad | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    بدترش اینکه موزیلا رفت با ایمن میر اسکل قرارداد بست

مطالب پیشنهادی