ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قاب عکس دیجیتال Aura
تکنولوژی

قاب عکس دیجیتالی که حریم شخصی شما را رعایت می کند [تماشا کنید]

تا همین چند سال پیش بیشتر ما عکس های خود را درون آلبوم های متعدد نگه می داشتیم و بهترین ها را چاپ و درون قاب عکس روی دیوار، میز کنار تخت یا میز کار خود قرار می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

تا همین چند سال پیش بیشتر ما عکس های خود را درون آلبوم های متعدد نگه می داشتیم و بهترین ها را چاپ و درون قاب عکس روی دیوار، میز کنار تخت یا میز کار خود قرار می دادیم. اما با ورود دوربین های دیجیتال و ابزارهای هوشمند، دیگر کمتر به این کارها دست می زنیم و در عوض عکس های خود را همواره با خود این طرف و آن طرف می بریم و روی نمایشگرهای محتلف به تماشایشان می نشینیم.

البته قاب عکس های دیجیتال نیز چند سالی هست که به بازار عرضه شده اند تا پیوندی میان گذشته و آینده باشند. حال کمپانی Aura قصد دارد در آینده قاب عکس های دیجیتالی را روانه بازار کند که می توانند به صورت هوشمندانه محتوای عکس ها را تشخیص و فهرست های موضوعی برای نمایش تولید کنند.

این نسل تازه قاب عکس ها می توانند چهره افراد حاضر در آنها را شناسایی و مثلاً تمام تصاویری که یک شخص خاص در آن حضور دارد را به ترتیب نمایش دهد. اعضای یک خانواده می توانند از راه دور عکس های گرفته شده خود را از طریق تلفن های هوشمندشان به این قابل عکس ارسال کنند.

قاب دیجیتال Aura حتی فیلتری برای عکس های شخصی تر و نامناسب برای افراد کم سن و سال دارد، بنابراین حریم خصوصی افراد همواره حفظ خواهد شد. این ابزار هوشمند همچنین می توان ورود شما به اتاق یا خروجتان را تشخیص داده و هر بار با تصویری متفاوت از شما استقبال کند.

این محصول ۳۹۹ دلاری با نور محیط هماهنگی کاملی خواهد داشت و در هنگام شب و موقع خواب به صورت خودکار خاموش می شود. کاربر می تواند کلیه عملکردهای این قاب عکس دیجیتال را از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن در سیستم عامل iOS کنترل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی