ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

همکاری فولکس واگن و جک برای تولید خودروهای الکتریکی

فولکس واگن در نظر دارد تا خودروی الکتریکی مقرون به صرفه ای را با همکاری شرکت Anhui Jianghuai Automobile  که با نام JAC شهره است تولید کند. در واقع این یکی از اولین گام های ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

فولکس واگن در نظر دارد تا خودروی الکتریکی مقرون به صرفه ای را با همکاری شرکت Anhui Jianghuai Automobile  که با نام JAC شهره است تولید کند. در واقع این یکی از اولین گام های شرکت فولکس واگن برای افزایش روز افزون خودروهای الکتریکی خواهد بود.

jac_iev5_3-w600-h600

این شرکت که به صورت سرمایه مشترک یا همان جوینت ونچر شروع به فعالیت خواهد کرد، با سرعت بسیاری به سراغ پلت فرم های برقی شرکت جک خواهد رفت و فولکس واگن با انتقال تکنولوژی به جک، محصولات جدید تمام برقی را روانه بازار خواهند کرد. در حال حاضر شرکت جک دو مدل تمام الکتریکی را بر روی خط تولید دارد.

1-w600-h600

مدل IEV5 که یک سدان چهاردرب کامپکت به حساب می آید که با باتری 23 KWh و موتور 67 اسب بخاری، بردی برابر با 200 کیلومتر را در اختیار شما قرار می دهد. مدل دیگر که با نام IEV6S خوانده می شود، یک هاچبک 5 درب است که بردی برابر با 251 کیلومتر دارد. این مدل از یک موتور 114 اسب بخاری و باتری 33 KWh بهره می برد.

4-w600-h600

جک نهمین شرکت بزرگ خودروسازی چین است اما در بخش خودروهای برقی پرچمدار تمامی خودروسازان چینی به شمار می رود. همکاری فولکس واگن به همین جا ختم نمی شود و احتمال همکاری با برندهایی همچون SAIC و FAW هم می رود.

bd900083d24bcd433fb-w600-h600

دولت چین به دلیل آلودگی های زیست محیطی که اکثر شهرهای این کشور با آن دچار شده است به دنبال قوانین جدیدی است تا فروش خودروهای احتراق داخلی را به کلی در مناطقی که شرایط بسیار بحرانی دارند متوقف کند و تنها خودروهای مجهز به قوای محرکه الکتریکی توانایی خرید و فروش در این مناطق خواهند داشت.

jac_iev6s-w600-h600

شرکت مرسدس بنز هم با سرمایه گذاری مشترکی که با شرکت BYD چین داشته، محصولات تمام برقی را با نام این برند در حال تولید دارد و تکنولوژی و پلت فرم خودروهای خود را در اختیار این شرکت چینی قرار داده است.

2017-bdnt-denza-400-w600-h600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rzhoni
    Rzhoni | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    اونوقت این ایرانفرغون و سایمال هنوز باید التماس کنن بیاین با ما همکاری کنین،مدل چند سال پیشتونو با هم بسازیم بفروشیم به این مردم فلک زده

مطالب پیشنهادی