ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش توییتر
تکنولوژی

آیا خریداری برای توییتر پیدا می شود؟

حدود یک ماه پیش گزارش هایی منتشر شد مبنی بر این که شبکه اجتماعی توییتر چند مشتری مهم از جمله اپل، دیزنی، گوگل و Salesforce دارد. حال چند گزارش مختلف که در وبسایت معتبری چون Recode و شبکه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

حدود یک ماه پیش گزارش هایی منتشر شد مبنی بر این که شبکه اجتماعی توییتر چند مشتری مهم از جمله اپل، دیزنی، گوگل و Salesforce دارد. حال چند گزارش مختلف که در وبسایت معتبری چون Recode و شبکه خبری CNBC منتشر شده حاکی از آن هستند که هیچ کدام از این نام های معتبر در حال حاضر قصد خرج کردن دلارهای خود را برای تصاحب توییتر ندارند.

همین گزارش ها سبب شد که در یکی دو روز گذشته سهام این کمپانی با ۹ درصد افت مواجه شود. بنا به گزارش قبلی خبرگزاری رویترز، توییتر قصد داشت که تا روز ۲۷ اکتبر (۶ آبان) نام خریدار نهایی را اعلام کند. این تاریخ همزمان بود با کنفرانس ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم کمپانی مذکور.

شنیده شده در درون خود شرکت نیز اختلاف میان مدیران ارشد بالا گرفته است. ظاهراً جک دروسی به عنوان مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت هیچ علاقه ای به واگذاری شرکتش ندارد و ترجیح می دهد توییتر همچنان مستقل به کار خود ادامه دهد.

در چند ماه گذشته این شرکت تلاش های بسیاری برای حفظ و افزایش کاربران خود به کار بسته و سعی کرده با افزودن قابلیت های جدید جذابیت هایش را حفظ نماید. اما تاکنون در این راه موفق نبوده است.

با انتشار گزارش های اخیر به نظر نمی رسد وعده معرفی خریدار نهایی در پایان ماه جاری میلادی محقق شود. در واقع شرایط به گونه ای پیش می رود که باید پرسید، اصلاً کسی خریدار توییتر هست یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    بنظرم تعطیلش کنه بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی