ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Outikel U15 Pro آشنا شوید؛ یکی از ارزان ترین موبایل های هشت هسته ای بازار

کمپانی چینی Outikel به تازگی از موبایل هوشمند جذابی رونمایی کرده که قرار است با قیمت رقابتی خود، قابلیت های برجسته ای را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. این اسمارت فون جدید، Outikel U15 Pro ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

کمپانی چینی Outikel به تازگی از موبایل هوشمند جذابی رونمایی کرده که قرار است با قیمت رقابتی خود، قابلیت های برجسته ای را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. این اسمارت فون جدید، Outikel U15 Pro نام گرفته و یکی از ارزان قیمت ترین موبایل های مجهز به پردازنده هشت هسته ای موجود در بازار به شمار می رود.

Outikel U15 Prp از بدنه ای فلزی با دکمه های خازنی و طراحی شیشه ای بهره می برد و نمایشگر 5.5 اینچی آن رزولوشن 720p را در مقابل دیدگان کاربر قرار می دهد. موبایل هوشمند مورد اشاره همچنین به چیپست MTK6753 مدیاتک، متشکل از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی ARM Mali-T720 MP3، سه گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده است.

Oukitel-U15-Pro-w600

با توجه به چنین مشخصاتی باید گفت که با موبایلی میان رده و بهره مند از مشخصات سخت افزاری تحسین برانگیز مواجه هستیم که فضای رم آن برای انجام فعالیت های مختلف به صورت همزمان کاربرد فراوان دارد. در نتیجه، Outikel U15 Pro از پس بسیاری از فعالیت های روزانه برخواهد آمد اما انتظار نمی رود که قادر به پردازش بازی های سه بعدی و گرافیکی باشد.

مضاف بر این، دستگاه مورد اشاره به اسکنر اثرانگشتی در پنل پشتی با قابلیت باز کردن قفل دستگاه در عرض یک میلی ثانیه، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ اما هر دو دوربین به لطف قابلیت های نرم افزاری موبایل، قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن 16 و 5 مگاپیکسل نیز هستند.

در نهایت از دیگر ویژگی های اسمارت فون مورد بحث می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از اندروید 6.0 مارشملو که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده، و قابلیت های جالب نرم افزاری مانند کشیدن سه انگشت روی نمایشگر برای ثبت اسکرین شات یا ضبط ویدیو از راه دور برای دوربین اصلی اشاره کرد. Outikel U15 Pro در حال حاضر با قیمت 140 دلار به بازار عرضه شده است.

Oukitel-U15-Pro2-w600 Oukitel-U15-Pro6-w600 Oukitel-U15-Pro5-w600 Oukitel-U15-Pro4-w600 Oukitel-U15-Pro3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • fbi
    fbi | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    طراحیش شیبه آیفونه رو کنار بزاریم.

    • fbi
      fbi | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

      اون خط های پشتش رو خیلی خوب درآورده. همرنگ پشتش هست یکم تیره تره. اپل خوب درنیاورده.
      ولی خب الان توی iPhone 7 بهتر شده یکم. ولی این خیلی خط هاش عالیه.

  • mohamnad.p
    mohamnad.p | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    کپی برابر اصل از آیفون

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    دمش گرم.چه گوشی خوبی زده حالا سامسونگ بیاد اینو بزنه میسه 250دلار یا 300دلار خخخ.
    همین شرکت های جینی باعث شدن توی جین رقابت شکل بگیره و انقدر گوشی های با کیفیت ساخته بشه و رقابت بیشتر این باعث میشه کیفیت عالی و فیمت مناسب به دست مشتری برسه بخاطر همینا انقدر دارن پیشرفت میکنن همین چینی ها تا شال 2020 کل دنیارو میگیرن هواوی شیائومی گفتن تا سال 2020 از اپل سامی میزنن جلو مقام اول دوم دنیارو میگیرن و شک نکن.همین خواهد شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی