ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارپ از موبایلی مفهومی با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد

شارپ، کمپانی فعال در حوزه تکنولوژی که اوایل سال جاری میلادی به مبلغ 6.2 میلیارد دلار از سوی فاکسکان خریداری شد، از موبایل مفهومی جدیدی رونمایی کرده است. این دستگاه مفهومی که با نام Sharp ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شارپ، کمپانی فعال در حوزه تکنولوژی که اوایل سال جاری میلادی به مبلغ 6.2 میلیارد دلار از سوی فاکسکان خریداری شد، از موبایل مفهومی جدیدی رونمایی کرده است. این دستگاه مفهومی که با نام Sharp Corner R شناخته می شود، به نمایشگری خمیده و بدون حاشیه مجهز شده است.

شارپ این موبایل را با استفاده از تکنولوژی IGZO تولید نموده که تا 1000 پیکسل در هر اینچ پشتیبانی می کند و Corner R نیز نمایشگری از 5.2 اینچی بهره می برد که رزولوشن 1920x1080 را با 425ppi در مقابل دیدگان مخاطب قرار می دهد. ناگفته نماند که نمایشگر نزدیک به 90 درصد از پنل جلویی را اشغال کرده و دکمه های مجازی در زیر آن جای گرفته اند.

The-Sharp-Corner-R-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display2-w600

باید افزود این موبایل مفهومی طی همایش CEATECH 2016 ژاپن معرفی شد و هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه احتمالی آن به دست عموم به میان آورده نشده است. همچنین مشخصات سخت افزاری کامل دستگاه نیز کماکان نامشخص باقی مانده است.

همانطور که در تصاویر پایین تر نیز می توان دید، پنل نمایشگر بدون حاشیه و لبه های خمیده آن، نوعی طراحی منحصر به فرد به Corner R شارپ بخشیده است. در هر صورت، با توجه به شنیدن اخباری درباره ساخت موبایل های مشابهی از سوی دیگر تولیدکنندگان، به نظر نمی رسد که زمان زیادی تا عرضه عمومی اسمارت فون های بدون حاشیه باقی مانده باشد.

The-Sharp-Corner-R-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display-w600 The-Sharp-Corner-R-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display4-w600 The-Sharp-Corner-R-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • microtomi
    microtomi | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    خیلی خشگله دوربینش حتما قسمت پایین صفحه س و برا اینکه موقع کار اشتباهی دستت رو چیزی میره فعال نشه حتما کار نرم افزاری و برنامه نویسی پیچیده ای بکار میره!

  • sepehri
    sepehri | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    جدیدا برا درامد هر شرکتی گوشی میسازه فردا سایپایه ایرانم گوشی میزنه خخخخ

  • علی آزادان
    علی آزادان | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    قشنگه ولی کاربرد عمومیش کمه و طرفدار خاص داره
    هر کس ننیتونه براحتی ازش استفاده کنه

  • army4030
    army4030 | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    اشغالع نمیشه باهاش گیم بزنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی