ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC خبر از افزایش 42 درصدی درآمد در ماه سپتامبر می دهد

اندکی پس از معرفی موبایل های هوشمند پیکسل از سوی گوگل، کمپانی HTC گزارش مالی خود از ماه سپتامبر میلادی را منتشر کرد. این کمپانی تایوانی در گزارش خود خبر از دستیابی به 9334 میلیون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اندکی پس از معرفی موبایل های هوشمند پیکسل از سوی گوگل، کمپانی HTC گزارش مالی خود از ماه سپتامبر میلادی را منتشر کرد. این کمپانی تایوانی در گزارش خود خبر از دستیابی به 9334 میلیون دلار جدید تایوان داده است؛ رقمی که بیشترین میزان برای HTC طی سال جاری میلادی به شمار می رود. ناگفته نماند که نرخ درآمد سپتامبر HTC حدود 42 درصد از آمار ماه آگوست بیشتر است و از رشد 31.3 درصدی نسبت به همین بازه زمان سال گذشته میلادی حکایت دارد.

در مجموع، HTC طی سه ماهه اخیر میلادی، نرخ درآمدی معادل 22.23 میلیارد دلار جدید تایوان داشته است که 3.75 درصد نسبت به سال 2015 بیشتر است. با توجه به تمام این مسائل، احتمال دارد که HTC بعد از 5 سه ماهه پی در پی، در سه ماهه اخیر (یعنی طی ماه های جولای، آگوست و سپتامبر) بالاخره به سوددهی برسد و اندکی از خسارات پیشین را جبران نماید.

باید افزود که HTC به صورت رسمی تایید نکرده که این افزایش درآمد ناشی از همکاری با گوگل و تولید موبایل های هوشمند پیکسل و پیکسل اکس ال بوده است یا خیر. با این حال، با در نظرگیری آغاز فروش این موبایل ها در تاریخ 20 اکتبر (29 مهر)، تقریباً می توان به طور قاطع گفت که HTC عرضه نخستین واحدهای اسمارت فون های پیکسل را به اتمام رسانده و همین مسئله، در بهبود وضعیت مالی اش طی سه ماهه پیشین تاثیرگذاری بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    اچ تی سی فوق العادست. فقط باید روی تبلیغاتش مانور بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی