ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پنجم آبان ماه از پی سی جدید خانواده سرفس رونمایی می کند

طبق آخرین خبرها مایکروسافت در نظر دارد اوایل ماه آینده رویداد ویژه ای را با محوریت ویندوز 10 و گروه محصولات سرفس برگزار نماید. این غول نرم افزاری ظاهرا پروسه ارسال ایمیل های دعوت نامه مراسم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

طبق آخرین خبرها مایکروسافت در نظر دارد اوایل ماه آینده رویداد ویژه ای را با محوریت ویندوز 10 و گروه محصولات سرفس برگزار نماید. این غول نرم افزاری ظاهرا پروسه ارسال ایمیل های دعوت نامه مراسم مذکور را برای برپایی رویدادی در تاریخ 5 آبان ماه (26 اکتبر) آغاز نموده و در نظر دارد در جریان آن خبرهایی را پیرامون اکس باکس به سمع و نظر مخاطبان حاضر در سالن برساند.

البته باید اشاره کنیم که این رویداد، چندان هم عظیم نیست و در جریان آن سخت افزارهای زیادی معرفی نمی شوند و از این لحاظ ابدا با رویداد سال قبل برابری نمی کند.

همانطور که احتمالا به خاطر دارید چندی است که تصاویر مربوط به کیبوردها و ماوس این برند به بیرون درز می کند و از طرفی پیش بینی شده که این شرکت دست کم یک کامپیوتر آل این وان دستاپی را نیز معرفی نماید.

منابع آشنا با طرح ها و برنامه های مایکروسافت در مصاحبه با خبرگزاری ورج اعلام نمودند غول نرم افزاری ابدا برنامه ای برای ارائه نسخه به روز شده سرفس پرو 4 یا سرفس بوک ندارد و در مقابل می خواهد از لپ تاپ ها و محصولاتی رونمایی کند که توسط شرکای سخت افزاری اش تولید شده اند.

اصلی ترین محور این کنفرانس اما بحث در مورد چشم اندازهای آتی مایکروسافت پیرامون ویندوز 10 و البته رونمایی از سیستم دسکتاپی این کمپانی برای پشتیبانی از آن است.

انتظار می رود که مایکروسافت جزئیات تازه ای را در خصوص ویندوز 10 و همچنین دو آپدیت عمده سال آینده اش ارائه نماید و مشخص نماید که چطور می خواهد برخی این قابلیت های تازه را در استراتژی خود پیرامون گیمینگ و اکس باکس پیاده سازی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    کاش گوشی ویندوز دسکتاپ رو برپا کنن

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    اپدیت سالانه ویندوز ۱۰ خیلی افتضاح بود. به نظرم یه خورده به کیفیت بپردازه خیلی بهتره

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    امیدوارم مثل پارسال با سورپرایز همراه باشه، اگر این AiO مثل پتنت های منشتر شده یک دسکتاپی باشه که با جا به جایی مانیتور به شکل یک تبلت بزرگ جلوی کاربر قرار بگیره واقعا انقلابی در زمینه AiO ها ایجاد می‌کنه و همچنین بسیار ایده‌آل برای مهندسین و طراحان خواهد بود،
    همچنین این محصول کار راهنما برای سایر شرکت های ویندوزی رو هم داره که فعلا جز چند مورد محدود AiO های جذابی در دنیای ویندوز وجود نداره،
    تصور شخصی من این هست که سرفیس پرو ۵ و سرفیس بوک‌۲ هم معرفی می‌شوند چون هم پردازنده های اینتل بروز شدند هم تصویر قسمت لولای‌جدید سرفیس بوک چند‌ماه‌پیش منتشر شد که تصویر تبلیغاتی بود و مسلما وقتی تصویر تبلیغاتی منتشر می‌شه فاصله زیادی با معرفی محصول نداریم.

  • Xaamiaad
    Xaamiaad | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    ميتونه با قيمت مناسب يك فروش فوق العاده رو رقم بزنه؛ ولي فكر نميكنم اين كارو بكنه.

مطالب پیشنهادی