ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S8 سامسونگ اولین موبایل مجهز به نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود

با اینکه احتمال می رود در کمال تأسف فراخوانی دوباره برای جمع آوری گلکسی نوت 7 از بازار اعلام شود، اما تردیدی نداریم که پرچمدار بعدی سامسونگ موبایلی استثنایی خواهد بود. هرچند اعتماد مصرف کنندگان به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

با اینکه احتمال می رود در کمال تأسف فراخوانی دوباره برای جمع آوری گلکسی نوت 7 از بازار اعلام شود، اما تردیدی نداریم که پرچمدار بعدی سامسونگ موبایلی استثنایی خواهد بود. هرچند اعتماد مصرف کنندگان به این شرکت تا حد زیادی پایین آمده، اما به نظر نمی رسد این شرکت کره ای دوباره اشتباهاتش گذشته را تکرار نماید.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی ETNews این کمپانی قصد دارد با ایجاد تغییرات سخت افزاری عمده در گلکسی S8 به جهانیان ثابت کند هنوز هم می تواند محصولاتی برتر را به بازار عرضه نماید. اولین تغییر، حذف دکمه Home خواهد بود، و طبیعتاً حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر تعبیه می شود.

پیشرفت سامسونگ در تکنولوژی صفحه نمایش به آنها اجازه داده تمامی حاشیه های راست و چپ را حذف کنند، و انتظار می رود این ویژگی در S8 به بالا و پایین اسمارت فون نیز راه یابد، بنابراین می توان گفت پرچمدار بعدی شرکت مورد بحث تماماً بدون حاشیه خواهد بود.

همچنین خبرها حاکی از آن هستند گلکسی S8 اولین موبایل از سری S است که به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. یکی از فعالان صنعت فوق اشاره نموده که کمپانی مذکور در این زمینه تصمیم نهایی را گرفته، و فقط بحث بر سر این است که آیا ماژول دوگانه به صورت یکپارچه طراحی شود، یا اینکه دو دوربین با عملکرد مجزا در S8 تعبیه گردند.

علاوه بر این، پیش تر خواندیم که در پرچمدار آتی سامسونگ شاهد نمایشگر 4K خواهیم بود تا تجربه واقعیت مجازی غنی تری را برای کاربران به ارمغان آورد.

گفتنی است غول تکنولوژی کره قصد دارد گلکسی S8 را زودتر از موعد وارد بازار کند تا بحران پایان ناپذیر نوت 7 را به فراموشی بسپارد. با این حال، کارشناسان معتقدند همین تعجیل برای ارائه نوت 7 به منظور غلبه بر آیفون 7 دلیل اصلی بروز این فاجعه بوده.

به هر حال، هیچکدام از موارد مذکور هنوز به طور رسمی تأیید نشده، اما انتظار می رود طی ماه های آتی شاهد اخبار بیشتری از این موبایل باشیم. طبق روال هر سال، گلکسی S8 در سه ماهه اول 2017 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • meysam
    meysam | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    باز هم
    سامبمب زر زد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی