ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Photo Lab؛ تجربه ای متفاوت از ویرایش تصاویر

تمام اپلیکیشن های ویرایش عکس برای ویرایش حرفه ای طراحی نشده اند. نمونه هایی هم هستند که نه فقط گرافیست ها و عکاسان، بلکه عامه مردم را هدف قرار داده و در کنار ویرایش تصاویر قصد سرگرم کردن مخاطب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

تمام اپلیکیشن های ویرایش عکس برای ویرایش حرفه ای طراحی نشده اند. نمونه هایی هم هستند که نه فقط گرافیست ها و عکاسان، بلکه عامه مردم را هدف قرار داده و در کنار ویرایش تصاویر قصد سرگرم کردن مخاطب را هم دارند. اگر با Photofunia کار کرده باشید، خوب می دانید که از چه جنس اپلیکیشن هایی صحبت می کنیم.

اپلیکیشن Photo Lab که امروز معرفی می کنیم یکی از رقبای قدرتمند فوتو فانیاست، ویرایشگر عکس آماتوری که هم کاربران معمولی و هم حرفه ای ها می توانند از دگرگون کردن تصاویر با آن لذت ببرند.

Photo Lab به جای آنکه رابط کاربری اش را با انواع ابزار و گزینه ها شلوغ کند، تصمیم گرفته تا تمرکز خود را روی ارائه افکت های آماده بگذارد. به همین خاطر بیش از 500 فیلتر و فریم خلاقانه را در دسته بندی های جداگانه ارائه کرده که می توانید با یک لمس ساده عکس هایتان را به آن ها مزین کنید.

Photo Lab -w600

Photo Lab یک اپلیکیشن کاملا اینترنتی است. این موضوع از یک جهت نقطه ضعف و از جهت دیگر نقطه قوت آن محسوب می شود. از یک طرف در نبود اینترنت نمی توانید با آن کار کنید، اما نکته خوب آنکه اپلیکیشن منابع لازم برای ساخت خروجی های باکیفیت را در حافظه گجت ذخیره نمی کند. بنابراین هم حافظه اشغال نشده و هم افکت ها سریع تر بارگذاری می شوند.

افکت ها و قالب های آماده این اپ آنقدر زیاد و متنوعند که نمی توانیم تک تک شان را برایتان شرح دهیم. بنابراین فقط به ذکر دسته بندی های مهم آن اکتفا می کنیم که کلاژهای تصویری، فیلترهای گرافیکی، افکت های مونتاژ چهره، فریم های آماده و فیلترهای رئال (به سبک و سیاق پریسما) هستند.

البته دو موردی که Photo Lab بیش از دیگر امکانات رویشان مانور داده، افکت های ترکیب چهره آدم ها با حیوانات و فیلترهای رئال هستند که اتفاقا عملکرد بهتری از سایر موارد از خود نشان می دهند.

Photo Lab برای آنکه از قافله اپلیکیشن هایی چون پریسما و وینچی عقب نماند هم فیلترهایی شبیه به آن ها را در نسخه جدید خود گنجانده تا بتوانید روی آن به عنوان یک ویرایشگر عکس همه کاره حساب باز کنید.

یک خصوصیت خوب دیگر Photo Lab که به خاطر ماهیت آنلاینش حاصل شده، به روز بودن افکت هاست. تقریبا هر مناسبتی که فرا می رسد، افکت ها، فیلترها و فریم هایی متناسب آن روز در اپلیکیشن روی کار می آیند که می توانید با شخصی سازی و نوشتن رویشان کارت پستال های مناسبتی بسازید و بدین شکل دوستان خود را غافلگیر کنید.

Photo Lab بسیاری از امکانات خود را به رایگان در اختیارتان قرار می دهد، هر چند که برای دسترسی به بعضی افکت ها و فیلترهای خلاقانه می بایست مبلغ اندکی به توسعه دهندگان بپردازید. این ویرایشگر عکس جذاب را می توانید در پلتفرم های iOS و اندروید تجربه کنید.

Photo Lab

Photo Lab

سازنده: VicMan LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 54.5 / 38.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Lilio
    Lilio | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    کسی نبود راهنمایی کنە؟

  • Lilio
    Lilio | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    سلام
    ببخشید این برنامە خودش اتومات عکسها رو اشتراک میکنه یا خودت باید share کنی تا سایر مخاطبان ببینن؟

  • abbasalim
    abbasalim | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    بزرگترین عیبش آنلاین بودنه که معلوم نیست تصاویرمون بعدش کجا ها ذخیره میشه

مطالب پیشنهادی