ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتور جستجوی گوگل حالا از یک مبدل RGB به Hex برخوردار است

گوگل همواره در تلاش بوده تا با افزودن ابزار گوناگون به نتایج جستجو، کاربران را از سر زدن به وبسایت های دیگر بی نیاز کند. به لطف این ابزار این روزها می توانید مستقیما از موتور جستجوی گوگل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

گوگل همواره در تلاش بوده تا با افزودن ابزار گوناگون به نتایج جستجو، کاربران را از سر زدن به وبسایت های دیگر بی نیاز کند. به لطف این ابزار این روزها می توانید مستقیما از موتور جستجوی گوگل آدرس IP خود را بیابید، از اینترنت تست سرعت گرفته و واحدهای علمی را به یکدیگر تبدیل کنید.

در راستای هر چه تکمیل تر شدن این ابزار، گوگل به تازگی یک مبدل RGB به Hex را نیز به نتایج موتور جستجوی خود اضافه کرده است. RGB و Hex دو مدل رنگی هستند که از آن ها در وسائل الکترونیکی برای تشخیص رنگ ها استفاده می شود. مثلا 000000# در مدل Hex، معادل رنگ سیاه در RGB است.

برای استفاده از این ابزار جدید کافیست عبارت RGB to Hex را در فیلد جستجوی گوگل وارد کنید. با این کار یک فیلد گزینش رنگ نمایان می شود که می تواند دو مدل رنگی یاد شده را به یکدیگر تبدیل کند.

شایان ذکر است که گوگل برای هر رنگ، مقادیر RGB و Hex را به طور همزمان نمایش می دهد. به عنوان مثال با انتخاب رنگ سیاه مقادیر (0,0,0) برای RGB و 000000# برای Hex را مشاهده خواهید کرد.

اگرچه این مبدل ابزار کوچکی است، ولی مطمئنا کاربران از آن استقبال خواهند کرد. این قابلیت را می توانید هم در اپلیکیشن و هم در جستجوگر دسکتاپ گوگل تجربه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    البته بینگ هم این قابلیت رو داشته

  • X1025
    X1025 | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    بدرد نمیخوره، نمیشه بهش اطلاعات داد بعد اونا رو به هم دیگه تبدیل کنه، فقط میتونی رنگ انتخاب کنی و مقادیر بگیری، در اصل color picker ه، تا مبدل

مطالب پیشنهادی