ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از «ناامنیِ» نسخه «امن» نوت 7 باخبر است، اما سکوت را ترجیح می دهد

بعد از گزارش انفجار و آتش سوزی چند مدل از تلفن های هوشمند نوت 7 جایگزین شده و انتشار بیانیه رسمی سامسونگ، نام این شرکت دوباره به سرتیتر خبرگزاری ها تبدیل شده است. به گزارش شبکه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بعد از گزارش انفجار و آتش سوزی چند مدل از تلفن های هوشمند نوت 7 جایگزین شده و انتشار بیانیه رسمی سامسونگ، نام این شرکت دوباره به سرتیتر خبرگزاری ها تبدیل شده است.

به گزارش شبکه CBS، چند شب پیش و قبل از رسانه ای شدن خبرهای تایوان و فارمینگتون، حوالی ساعت 4 بامداد، تلفن گلکسی نوت 7 فردی به نام «مایکل کلرینگ» آتش گرفته و دود غلیظی تمام محیط اتاق خواب وی را فرا می گیرد. در این شرایط مایکل فوراً با آتش نشانی تماس گرفته و بعد از مدت کوتاهی به علت استشمام دود مسموم باتری، دچار برونشیت حاد شده و به بیمارستان منتقل می شود.

صبح همان روز افرادی از طرف سامسونگ به ملاقات مایکل رفته تا در مورد مدل تلفن هوشمند مورد بحث تحقیق کنند. با وجود مخالفت مایکل از تحویل دادن تلفن حادثه دیده، سامسونگ بعد از بررسی کوتاهی متوجه می شوند گلکسی نوت 7 مذکور، یکی از نسخه های امن تعویض شده ای بوده که کمتر از یک هفته پیش به دست مایکل رسیده است.

Screen Shot 1395-07-18 at 4.16.32 PM-w700-w600

تا اینجای کار فرد مصدوم تصور می کرد سامسونگ قصد کمک داشته و برای رفع و رجوع این مشکل در محل حضور پیدا کرده است. اما مایکل بعد از دریافت پیامکی از طرف نماینده سامسونگ که سهواً برایش ارسال شده بود، متوجه می شود ماجرا خیلی هم خوب پیش نخواهد رفت. محتوای پیامکی که به اشتباه برای مایکل ارسال شده به شرح زیر است:

فعلا حواستان به حادثه باشد. اگر احساس می کنید لازم است از او دلجویی کرده و دعوت به آرامش کنید؛ در غیر این صورت اگر شروع به تهدید و شکایت کرد، به حال خود رهایش کرده و ببینید تا کجا پیش خواهد رفت.

این مسئله نشان می دهد سامسونگ قبل از انتشار بیانیه رسمی خود به مشکل آتش سوزی نسخه های امن گلکسی نوت 7 آگاه بوده؛ ولی هیچ سخنی از آن به میان نیاورده و اذعان داشته نسبت به استمرار این مشکل اطمینان ندارد. به نظر می رسد مدیران شرکت کره ای برای بیشتر خدشه دار نشدن اعتبار برند خود، تمایلی به اعلان فراخوان دوم جمع آوری تلفن های هوشمندشان ندارند. شبکه CBS امریکا گزارشی از این حادثه و اظهارات مایکل تهیه کرده که می توانید در ادامه تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (129 مورد)
  • javad
    javad | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    سلام به همه داداشا


    کسایی که الان دارین سامسونگو نوتو مسخره میکنید چرا قبل از اینکه نوت 7 بیرون نیومده بود همه ساکت بودین.
    چون میدونستین هیچ گوشی تا یکی دوسال رودستش نمی اد با اون امکاناتو سنسور irisو تست دراپش

    من خودم از مشتریای سامسونگم و قبول دارم سامسونگ اشتباه بزرگی کرد و تاوانشم پس دادو مسعولیتشو قبول کرد ،ازین اشتباها خیلی کمپانی ها میکنن مثالش همین شرکتای خودرو سازی خودمون ولی بعدش گردن نمیگیرن
    سامسونگ مال بابام نیس که بیام ازش دفاع کنم چون از گوشی هاش راضی بودم دارم نظرمو میگم
    قبلشم هواوی داشتم ولی بخاطر تجربه بدی که از هواوی داشتم دیگه اصن سراغ خانواده هواوی نمیرم
    الانم گوشیم سامسونگ A5خیلیم راضیم.
    ولی یکم که فک کنیم میبینیم سامسونگ یکی از موثرترین شرکتا تو پیشرفت تکنولوژی موبایل و ارتباطات بوده .ایشالا s8 یانوت8جبران میشه?????

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    یه جوری همتون دارین پوز میگیرین حالا انگار باباتون سهام دار سامسونگه و حالا تو دسته همتون داره دم به دقیقه نوت7 منفجر میشه????باو برین بشینین با سونیتون اتکتون بزنین?اون بنده خدایی که نوت7 منفجر شد تو خونش ایقدر حرص نخورد.فهمیدیم اقایون شماهم یه چی بارتونه?تو همه جا دارن کمکش میکنن و هنوز ازش به عنوانه غول تکنولوژی و رقیه ایفون یاد میکنن.اخه چه پدر کشتگی دارین با سامسونگ بدبخت.تو اروپا کی طرزه فکرش مثه شماس؟اینگار حالا باباتون مدیر کمپانی سامسونگه.یه جور رو یه گوشی غیرتی میشن...????همین کارارو میکنین که میگن بهتون جهان سومی?

  • agha
    agha | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    سامی ترقه

  • Alireza-ft-
    Alireza-ft- | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    و همچنان آتش بازی ادامه دارد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی