ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S8 سامسونگ چه زمانی معرفی می شود؟

به نظر می رسد در هیاهوی خبری آتش گرفتن و انفجار باتری چند گلکسی نوت 7 جدید و احتمال جمع آوری مجدد نسخه های امن این تلفن هوشمند، سامسونگ قصد دارد توجه مخاطبین خودش را به دستاورد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

به نظر می رسد در هیاهوی خبری آتش گرفتن و انفجار باتری چند گلکسی نوت 7 جدید و احتمال جمع آوری مجدد نسخه های امن این تلفن هوشمند، سامسونگ قصد دارد توجه مخاطبین خودش را به دستاورد بعدی اش معطوف کند.

در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر آتش سوزی نسخه های امن نوت 7 به گوش رسیده و در صورت اثبات این ادعا، سامسونگ احتمالاً با زیانی میلیون دلاری مواجه خواهد شد. بدون تردید ماه ها یا سال ها زمان لازم است تا مردم دوباره نسبت به امنیت موبایل های این شرکت اعتماد کنند.

atem-w600

در چنین شرایطی تیزر مراسم معرفی Galaxy S8، پرچم دار بعدی سامسونگ منتشر شده تا تمرکز طیفی از علاقه مندان به این برند را به خود مشغول سازد. بر اساس تصویر منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 8 (و احتمالاً اس 8 اج) در تاریخ 26 فوریه 2017 (8 اسفند 95) در نمایشگاه MWC 2017 شهر بارسلون رونمایی خواهد شد.

بنابر شایعات منتشر شده در هفته های گذشته، پرچمداران بعدی سامسونگ احتمالاً مجهز به پردازنده اگزینوس 8895 بوده، از دوربین دوگانه و نمایشگر 4K بدون حاشیه با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی بهره خواهد برد. علاوه بر این گفته می شود سامسونگ برای جبران زمانی ماجراهای نوت 7، قصد دارد گلکسی اس 8 را زودتر موعد همیشگی روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    the next a tnt big bomb

  • saeedsami
    saeedsami | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    بهتره بنویسید گلکسی اس8 کی منفجر می شود؟!!!

  • هادی واعظ
    هادی واعظ | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    اندکی صبر بمب بعدی در راه است !!!!!!!!??????????

  • Mohammad641
    Mohammad641 | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    دوستان اجازه بدهید یه چیزی رو بگم...شرکت های بزرگ، مشکلات بزرگی هم دارند...تو این مورد شک نکنید...درست مثل توماس ادیسون که میخواست لامپ رو اختراع کنه و هزاران بار شکست خورد تا بالاخره پیروز شد و در این بین راه های مختلفی رو برای بهبود و پیورزی امتحان کرد...اپل و سامسونگ هم دقیقا همینن الان آیفون 6 خم شد آیفون ۷ باتریش باد کرد و حتی یکی سوخت و چند مورد هم هنگام پردازش صدای اجزای درون گوشی به گوش میرسه و گلکسی نوت ۷ هم تعدادیش منفجر شد ولی این دلیل نمیشه که کل گوشی های اون شرکت بد باشه یا اصلا دلیل نمیشه که دیگه نخریم و بگیم شرکتش بنجل سازه چون تو یک گوشی موفق نشد...چون بعد از خم شدن آیفون ۶ ، اپل با معرفی یه گوشی جدید دوباره تمام نظرات رو جلب کرد و سامسونگ هم مطمئنا تمام تلاشش رو میکنه تا تمام توجهات رو دوباره به خودش جلب کنه و یقین دارم که موفق خواهد بود???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی