ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از «Halfbeak»، ساعت هوشمند HTC

HTC را می توان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده موبایل اندرویدی دانست که هنوز یک ساعت هوشمند معرفی نکرده است. در سال و ماه های گذشته همه کمپانی های بزرگ تولید کننده دستگاه های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۲

HTC را می توان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده موبایل اندرویدی دانست که هنوز یک ساعت هوشمند معرفی نکرده است. در سال و ماه های گذشته همه کمپانی های بزرگ تولید کننده دستگاه های اندرویدی مانند ال جی، ایسوس، سامسونگ، هوآوی، موتورولا و سونی دست کم یک نمونه ساعت هوشمند روانه بازار کرده اند.

این در حالیست که مدت هاست گفته می شود شرکت HTC هم در حال توسعه یک ساعت هوشمند اندرویدی است و می خواهد وارد چنین عرصه ای شود. حتی اینطور که به نظر می رسد قرار بوده این شرکت ماه ها پیش از این محصول رونمایی به عمل آورد اما مشکلات جانبی که در یک الی دو سال اخیر گریبان کمپانی تایوانی را گرفته اند، سبب گشته تا چنین تصمیمی با تاخیری طولانی رو به رو شود.

ap_resize-w700

با این حال اکنون بالاخره تصویری از ساعت هوشمند HTC هم در فضای مجازی منتشر گشته و گفته می شود که این محصول با نام رمز «Halfbeak» در شرکت یاد شده در حال توسعه است.

ap_resize (3)-w700

تصویری که در فوق مشاهده می کنید ابتدا در شبکه اجتماعی چینی «Weibo» منتشر گشته و Halfbeak را با نمایشگری گرد نشان می دهد. گفته می شود رزولوشن تصویر نمایشگر این ساعت، ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است و از قابی فلزی با حاشیه های نمایشگر اندک بهره می برد.

ap_resize (2)-w700

در تصویری که از پشت ساعت منتشر گشته، به راحتی می توان سنسور مرتبط با سنجش ضربان قلب را مشاهده کرد. از سوی دیگر در پشت همین ساعت، لوگوی اچ تی سی به همراه لوگوی شرکت «Under Armour» دیده می شود و به نظر می رسد که احتمالاً بندهای این ساعت توسط این شرکت آمریکایی فعال در زمینه مد تهیه شده اند.

ap_resize (1)-w700

لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست HTC چه زمان تصمیم دارد این ساعت هوشمند را به شکلی رسمی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    یه دونه باشی،خدایی حیفه این شرکت باکیفیت و با اصالت بخواد متضرر بشه و از قافله عقب بیوفته.

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    چه خوشگل و اسپرته. ?

مطالب پیشنهادی